Naslovna > Motocikli > Urbani galoper
FOTO GALERIJA (18)

Yamaha WR250X

Urbani galoper

Nova Yamaha WR250X je po mnogo čemu poseban motocikl, iz prostog razloga što jednostavniji teško da je mogao biti. Pri konstruisanju Yamahinim inžinjerima prioritetni cilj je bio stvoriti motocikl kojim će se što lakše upravljati, a to je provjereni recept za užitak i zabavnu vožnju…

Yamaha WR250X pripada klasi sve popularnijih motard motocikala i to onih sposobnijih i pored toga što za pogon koriste već od prije poznati četverotaktni jednocilindrični agregat. Kao i cijeli motocikl, i on je poseban, jer iz malih 250 ccm uspijeva da izvuče čak 34 KS, što je rezultat vrijedan svake pažnje. Prednosti Yamahe WR250X najviše se ističu u gradskoj vožnji, gdje su isplativost i upotrebljivost njene najveće vrline. U ovom slučaju ni saputnik neće oskudijevati u ponudi prostora, što baš i nismo navikli da vidimo kod ove klase motocikala. Mala masa od samo 127 kg, kompaktne dimenzije, te snažan agregat odlične su predispozicije za brzo probijanje zakrčenim gradskim saobraćajnicama, a poželite li nešto više od toga, ova Yamaha će vam bez pogovora ispuniti većinu vaših želja.

 

 

 

 

Pri tome najviše mislimo i na skretanje van asfaltnih površina, gdje se ovaj model i pored cestovnih pneumatika 17-colnih dimenzija 110/70 i 140/70, a opet zahvaljujući kapacitetnom, potpuno podesivom ogibljenju, osjeća kao riba u vodi. Moderni jednoscilindraš odlikuje se četvoroventilskom tehnologijom sa provrtom i hodom klipa od 77x53,6 mm. Osim što je izuzetno kompaktan, promjene su doživjeli i neki od ostalih dijelova, poput koljenastog vratila (bolja centralizacija mase), te sistema direktnog ubrizgavanja sa monoinjektorom od 12 rupa, identičan onim akoji se koriste na superspoetisti R1.

 

 

 

Maksimalne 34 KS na zadnji točak se prenose putem šestostepene transmisije sa višelamelnim kvačilom u ulju, koja je za ovaj model temeljno poboljšana.Kombinacija aluminijumskog okvira i zadnje asimetrične swinarm viljuške tvori izuzetno krutu osnovu, tačnije čisti spoj kvaliteta i tehnologije. Isto važi i za kočnice sa prenjim mondiskom od 298 i zadnjim od 230 mm, koji se veom alako nose sa malom masom motocikla.
Svakako u brojne pozitivnosti Yamahinog motarda možemo ubrojiti i cijenu od 5576 eura, što je zaista prihvatljiva svota, uzmemo li u obzir šta se za nju dobija. Bilo kako bilo, Yamaha je još jednom dokazala da veliku pažnju posvećuje i svojim “malim”, filigranski finalizovanim modelima, u koje spada i WR250X.

Datum objave: 12/09/2008
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook