Naslovna > Vijesti > Uskoro "Gol sedmice"

Nissan i UEFA

Uskoro "Gol sedmice"

Na dan kad se u Monaku održava ždrijeb skupina UEFA Lige prvaka, Nissan objavljuje početak prve faze ekskluzivne aktivnosti nazvane „UEFA Champions League Goal of the Week engineered by Nissan” koja se održava u sklopu partnerstva Nissana i UEFA Lige Prvaka.

To takmičenje ljubiteljima nogometa širom svijeta nudi priliku da glasaju za najljepše i najuzbudljivije golove postignute u najprestižnijem evropskom takmičenju nogometnih klubova.Gol sedmice dio je Nissanovog četverogodišnjeg partnerstva s UEFA Ligom prvaka, a započet će tokom prve sedmice grupne faze takmičenja, odnosno 16./17. septembra. Takmičenje će se odvijati na internetskim stranicama UEFA.com i Nissanovim stranicama namijenjenim UEFA Ligi prvaka, koje će službeno biti pokrenute 18. septembra.

 

Roel de-Vries, potpredsjednik kompanije i šef marketinga, komunikacija i strategije u Nissanu, izjavio je: “U UEFA Ligi prvaka tokom takmičarske sezone učestvuju najbolji nogometaši sa svih strana svijeta. Aktivnost Gol sedmice omogućit će ljubiteljima nogometa da raspravljaju i odrede najljepše i tehnički najbolje golove iz svih utakmica UEFA Lige prvaka, nudeći ekskluzivnu mogućnost prenošenja uzbuđenja s nogometnih terena ljubiteljima nogometa na internetu.”

 

„UEFA Champions League Goal of the Week engineered by Nissan” prikazat će do pet najljepših golova sa svih utakmica održanih te sedmice, a izabrat će ih UEFA-in žiri. Nogometni zaljubljenici moći će glasati od ponoći (po SEV) svakog četvrtka nakon utakmica. Registrovani takmičari učestovati će u sedmičnim izvlačenjima s nizom nagrada, od promotivnih artikala UEFA Lige prvaka do ulaznica za utakmice.

Nissan je globalni automobilski pokrovitelj UEFA Superkupa i UEFA Lige prvaka, s ugovorom koji pokriva razdoblje od 2014./2015. do 2017./2018. Taj događaj pojačava Nissanovo partnerstvo s najprestižnijim evropskim klupskim nogometnim takmičenjem, nakon nedavne objave da su trostruki pobjednik UEFA Lige prvaka Andrés Iniesta i kapetan kluba Paris Saint-Germain i reprezentacije Brazila Thiago Silva postali Nissanovi ambasadori. Kao dva Nissanova nova „inženjera uzbuđenja” spomenuti igrači pomoći će kompaniji da uvede inovacije u doživljaj nogometnih zaljubljenika, a usto će imati važnu ulogu u Nissanovoj novoj globalnoj marketinškoj kampanji.

 

Partnerstvo s UEFA Ligom prvaka još je jedan primjer Nissanove posvećenosti sportovima širom svijeta, što obuhvata i postojeća pokroviteljstva marke Afričkog kupa nacija, Univerzitetskog takmičenja u američkom nogometu, Kanadske nogometne lige, sportskih ambasadora među kojima su i olimpijski pobjednici Usain Bolt i Sir Chris Hoy, odnosno partner Zaklade Heisman/Trofeja Heisman i službeni svjetski automobilski partner grupaciji City Football Group.
 

Datum objave: 30/08/2014
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook