Naslovna > Automobili > Dacia > Jogger > Uskoro i četvorocilindarski hibridni agregat sa 138 KS

Dacia Jogger

Uskoro i četvorocilindarski hibridni agregat sa 138 KS

Dacia će otkriti sve tehničke detalje svog prvog proizvodnog hibrida sljedeće sedmice tokom Sajma automobila u Parizu 2022. Knjige narudžbi za elektrifikovanu karavan-SUV-MPV verziju otvoriće se početkom sljedeće godine, a početak prodaje planiran je za proljeće 2023. Prve isporuke ne bi trebale doći prije ljeta sljedeće godine...


Dacia Jogger je trenutno najpovoljnije potpuno novo vozilo sa sedam sjedišta na evropskom tržištu i već je naišlo na pozitivne reakcije predstavnika medija i kupaca. Glavni nedostatak modela je oduvijek bio nedostatak četvorocilindarskog motora u gami i Dacia je konačno odgovorila na kritike najavom novog hibridnog agregata. U stvari, rumunski proizvođač automobila obećao je da će dodati snažniju pogonsku jedinicu Joggerovoj liniji kada je vozilo prvobitno lansirano prije otprilike godinu dana. Dacia će predstaviti Jogger Hybrid 140 tokom Salona automobila u Parizu 2022. i, kao što mu ime govori, fabrika će imati snagu od 138 KS. Ovo je zdravo povećanje u odnosu na prethodni najmoćniji agregat, 1,0-litarski trocilindarski  motor na tečni naftni gas sa 108 KS.

 

 

 


Dacia ne ulazi u detalje o tačnim specifikacijama novog hibridnog motora, iako se sumnja da će Jogger Hybrid 140 dobiti 1,6-litarski elektrifikovani pogon Renault Clia. U malom francuskom hečbeku, motor sa unutrašnjim sagorijevanjem podržan je električnim motorom i integrisanim starter-generatorom za snagu od 138 KS. Pogonski agregat je uparen sa CVT mjenjačem, prenoseći snagu na prednje točkove. To bi pretvorilo sedmosjed u jedan od najnaprednijih modela koje Dacia trenutno ima u prodaji. Jogger je takođe najduže i najprostranije vozilo u gami kompanije sa dužinom od 4,55 metara i zapreminom tereta od 708 litara u konfiguraciji sa pet sjedišta. Ako preklopite drugi red sjedišta, dobićete impresivnu tovarnu površinu od 1819 litara.

Datum objave: 10/10/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook