Naslovna > Automobili > Volvo > XC40 > Uspjeh SUV vozila donosi Volvu šesti uzastopni rekord prodaje
FOTO GALERIJA (3)

Volvo

Uspjeh SUV vozila donosi Volvu šesti uzastopni rekord prodaje

Volvo Cars postavio je novi, šesti uzastopni svjetski rekord prodaje u 2019. godini, čime je prvi put u svojoj 93-godišnjoj historiji prešao brojku od 700.000 prodatih vozila.

 

Kompanija je zabilježila prodaju od 705.452 vozila u 2019. godini, odnosno povećanje za 9,8 posto u odnosu na 2018. godinu, što je nadmašilo rast na cjelokupnom tržištu u svim regijama. U 2019. godini najprodavaniji model bio je XC60 sa prodajom od 204.965 vozila (u 2018. godini 187.339 vozila) a slijede ga XC40 sa 139.847 vozila (u 2018. godini 75.828 vozila) i XC90 sa prodajom od 100.729 (u 2018. godini 94.182 vozila). Novi rekord prodaje potpomaže stalna velika potražnja za nagrađivanom linijom vozila Volvo Cars. Tri SUV modela posebno su se istakla u povećanju tržišnog udjela u Kini, SAD-u i Evropi, unatoč stagnaciji na cjelokupnom tržištu automobila. Kompanija je također zabilježila veliku potražnju za svojim električnim vozilima, kako u pogledu prodaje, tako i u narudžbama. Sveukupno gledano, Volvo Cars je u 2019. godini prodao 45.933 plug-in hibridna modela, što je povećanje za 22,9 posto u odnosu na 2018. godinu i više nego dvostruko u poređenju sa 2017. godinom.

 

 

„Jako sam sretan što smo prvi put u historiji prodali više od 700.000 vozila, čime smo znatno povećali tržišni udio u svim našim glavnim prodajnim regijama“, izjavio je Håkan Samuelsson, izvršni direktor. „Naš cilj je nastaviti pozitivan trend u 2020. godini u kojoj započinjemo sa uvođenjem linije punjivih električnih Volvo vozila pod nazivom Recharge.“ Snagom svog portfolija i rezultatima prodaje u 2019. godini, Volvo Cars nadmašio je prethodni cjelogodišnji rekord prodaje od 642.253 automobila postavljen u 2018. godini, gotovo čitavih mjesec dana prije kraja godine. Decembar je bio najbolji prodajni mjesec kompanije, s povećanjem od 23,4 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine za 74.239 prodatih vozila. Volvo Cars je u 2019. godini u Kini prodao 154.961 vozila, što je povećanje za 18,7 posto u odnosu na 2018. godinu. Time je kompanija nadmašila rast zabilježenu na ovom tržištu. Ovaj rezultat je historijski rekord za Volvo Cars u Kini a ujedno i najveći broj prodatih vozila koji je ikada postignut na jednom tržištu. U Sjedinjenim Američkim Državama Volvo Cars je prodao 108.234 vozila, čime je prvi put nadmašio brojku od 100.000 vozila nakon 2007. godine. U odnosu na 2018. godinu, prodaja je porasla za 10,1 posto. U Evropi je prodaja bila posebno uspješna u Njemačkoj, gdje je kompanija prvi put u svojoj historiji prodala više od 50.000 vozila, dok je u Velikoj Britaniji ostvarila svoj najbolji prodajni rezultat još od 1990. godine. U Adria regiji Volvo Cars je u 2019. godini isporučio 1.536 vozila i ostvario porast od 22,4 posto u poređenju sa 2018. godinom. Od 2015. godine kompanija u regiji bilježi prosječni godišnji porast od 33 posto. XC60 SUV je i dalje najprodavaniji automobil kompanije u svijetu, a slijede ga SUV vozila XC40 i XC90, dok su limuzine i karavani u serijama 90 i 60 također znatno pridonijeli rastu prodaje u Kini i Evropi. Ove će godine Volvo Cars započeti s lansiranjem svoje Recharge linije na tržištima širom svijeta. Recharge će biti opšte ime za sve punjive automobile Volvo s potpuno električnim i plug-in hibridnim pogonom. Linija automobila Recharge za cilj ima dodatno povećati prodaju punjivih Volvo automobila te uz pomoć poticaja potaknuti vozače plug-in hibrida da koriste način rada Pure što je više moguće. Cilj kompanije Volvo Cars je da plug-in hibridna vozila u 2020. godini čine 20% ukupne prodaje. Svaki Volvo model uključuje opciju Recharge, od manjeg SUV-a XC40 preko serije 60 do najvećeg SUV-a XC90. Volvo Cars jedini je proizvođač automobila koji nudi plug-in verziju za svaki model u svojoj liniji. Uskoro će kupci moći odabrati model XC40 Recharge P8, prvi potpuno električni automobil kompanije Volvo Cars.

 

Datum objave: 09/01/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook