Naslovna > Automobili > Peugeot > 9X8 > Uspješna završnica na prvoj trci Svjetskog prvenstva u izdržljivosti

Peugeot 9X8

Uspješna završnica na prvoj trci Svjetskog prvenstva u izdržljivosti

Ispod karoserije, 9X8 pokreće 2,6-litarski bi-turbo V6 motor, postavljen nazad u sredini, koji proizvodi 671 KS, u kombinaciji sa električnim motorom od 286 KS postavljenim na prednjoj osovini. Motor sa unutrašnjim sagorijevanjem pokreće zadnje točkove kroz sedmostepeni sekvencijalni mjenjač...

Ljubitelji Svjetskog prvenstva u izdržljivosti konačno su mogli vidjeti novu trku Peugeota 9X8 u sezoni 2022, s tim da je automobil zauzeo četvrto mjesto u klasi Hypercar iza Alpine-a koji je pobjedio u trkama i dvije Toyota. Peugeot je prijavio dva svoja 9X8 automobila izdržljivosti, a jedan je nažalost morao da se povuče u prvoj polovini trke. Drugi, kojim su pilotirali Loic Duval, Gustavo Menezes i Britanac James Rossiter, uspio je odraditi 169 krugova čuvene italijanske staze, osvojivši četvrto mjesto dijelom zahvaljujući kvaru Glickenhausa.

 

 

 


9X8 bi trebalo da se takmiči u ostatku WEC kalendara prije nego što uđe u cijelu sezonu sljedeće godine, uključujući i najpoznatiji događaj - Le Mans 24 sata. Peugeot tamo ima snažnu istoriju sa 905 iz ranih devedesetih i 908 s kraja 2000-ih, oba su pobjedila. 9X8 je ostao vjeran svom razvojnom konceptu, a najveći šok je izostavljanje zadnjeg krila. Tehnički direktor Olivier Jansonnie ranije je komentarisao nedostatak krila, rekavši da su "naši proračuni i rad u aerotunelu potvrdili važnost naše odluke da vozimo bez zadnjeg krila."

 

 

Uprkos ekstremnoj prirodi modela 9X8, postoje neki elementi dizajna preuzeti sa Peugeota koji se kreću na cesti. Tu je poznati potpis farova sa 'tri kandže' i unutar francuske firme je pokušala da ponovi izgled Peugeot 'i-Cockpit' kontrolne table - elementi trkaćih automobila koji su do sada težili da budu isključivo funkcionalni, a ne stilizovani.

Datum objave: 11/07/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook