Naslovna > Automobili > BMW > X1 > Veća maska i hibridna verzija
FOTO GALERIJA (31)

BMW X1

Veća maska i hibridna verzija

Trend povećavanja maske hladnjaka koji je BMW započeo sa „sedmicom“ zahvatio je i X1, koji je osim savremenije opreme i multimedije, po prvi put dobio i plug in hibridnu verziju...

 

BMW je za kraj 2019. godine spremio detaljno osvježeni X1 model, koji je na tržištu od 2015. godine. Podsjećamo da je druga generacija X1 do danas u Evropi uspjela duplirati prodaju ovog kompaktnog SUV-a i učiniti ga jednim od najprofitabilnijih modela njemačkog proizvođača. Jedan od najjačih aduta aktuelnog X1 u prodajnom preokretu bili su odlično pogođen dizajn, kojeg je BMW sa aktuelnim redizajnom dodatno modernizovao i stilski uskladio sa aktuelnim trendovima. Najveće promjene napravljene su na prednjem dijelu vozila koje je dobilo potpuno novu i znatno veću masku hladnjaka sa tradicionalnim hromiranom dvostrukom  rešetkom. Glavna svjetla su dobila izražajniju LED grafiku, dok su okrugla svjetla za maglu zamijenjena horizontalnim. Na bokovima se ističu novi dezeni alu naplataka koji su dostupni u rasponu od standardnih 17 do najvećih 19 inča. U svježe vizuelne detalje spadaju i tri nove karoserijske boje među kojima se posebno ističu dvije koje su predstavljene na promotivnim modelima: Misano Blue metalik plava i Storm Bay metalik siva. Promjene na karoseriji, maski i branicima uslovile su minimalne dimenzijske promjene pa je novi model sada osam milimetara duži od starog.

 

 

Kada je riječ o enterijeru on je manje-više zadržao dosadašnju formu, ali ipak izgleda savremenije zahvaljujući nekim novim stilskim rješenjima, odnosno drugačije dezeniranim ukrasnim elementima, podnim tepisima i presvlakama sjedišta. U skladu sa BMW-ovom reputacijom kupcima je ostavljen širok spektar mogućnosti za dodatnu personalizaciju automobila sa ekskluzivnim doplatama poput staklenog panoramskog krova, dvobojnojnih kožnih enterijera ili Harman Kardon premijum audio sistema. Ispred vozača su BMW-ovi Black Panel digitalni instrumenti, koji se projektuju i oko dva klasična hromirana prstena. Na sredini je opcioni, novi 10,25-inčni na dodir osjetljivi ekran multimedije ispod koje su zadržane klasične komande audio sistema i klima uređaja. Enterijer je osvježen i sa ambijentalnim osvjetljenjem koje nudi mogućnost izbora između šest različitih boja. Sa 505 litara osnovne zapremine prtljažnik je ostao na dosadašnjem nivou, a isto bi se moglo reći i za zadnju klupu, koja je djeljiva u omjeru 60:40 i koja nudi mogućnost uzdužnog pomjeranja sjedišta. Prodaja redizajniranog X1 počela je već na bh. tržištu, a najpovoljniji model u sDrive 16d dizelskoj verziji košta 54.004 KM.

 

 

POGON

U pogonskoj gami nalaze se tri dizelaša. Jedan od njih je 1,5-litarski trocilindarski motor sa 116 KS, dok su dvije verzije od 150 i 231 KS bazirane na dvolitarskom bloku. Kao njihova alternativa nude se i dva turbobenzinca: 1,5-litarski trocilindraš sa 140 KS i četverocilindarski 2.0 motor sa 192 KS. Najveća pogonska novost je hibridna plug-in verzija xDrive25e koja donosi kombinaciju 1,5 turbobenzinca sa 125 KS i elektromotora koji raspolaže sa dodatnih 95 KS i zahvaljujući 9,7 kWh litijum jonskoj bateriji kapaciteta omogućava potpuno električnu autonomiju od 50 kilometara. Zavisno od snage motora BMW X1 se nudi sa šestostepenim ručnim ili osmostepenim automatskim mjenjačem sa dvostrukim kvačilom. Primarni pogon je prednji, dok je xDrive serijski dostupan uz jače motore. Obim izduvnih cijevi povećan je sa 70 na 90 mm, a drugačije su stilizovani i ukrasni plastični elementi oko njih. Novi X1 je dostupan sa četiri paketa opreme: Base, xLine, SportLine i M Sport koji se u eksterijeru i enterijeru razlikuju vizulno, ali i sadržajno.

 

Datum objave: 15/12/2019
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook