Naslovna > Automobili > Toyota > GT86 > Veći motor i bolje ubrzanje

Toyota GR86

Veći motor i bolje ubrzanje

Nakon uspješnog debija Toyotinog GT86 modela, japanski proizvođač sada je predstavio i nasljednika GR86, koji dolazi sa gotovo identičnim dizajnom kao i bratski Subaru BRZ...

Toyota je predstavila novi sportski automobil 86, gotovo pet mjeseci nakon što je Subaru isto učinio sa svojim BRZ coupeom sa zadnjim pogonom. Više od 200,000 prodatih prethodnika dovoljan je razlog da Toyota nastavi u istom pravcu, ali sa poboljšanjima na svim frontovima. Ipak, provjereni recept ne treba mijenjati, a to je ukupna masa vozila, koju su inženjeri zadržali korišćenjem aluminijuma za krov i blatobrane. Revidirani krov donosi još jednu veliku korist snižavanjem težišta vozila, što bi trebalo da donese prednost u pogledu upravljanja.

 

 


Novi 86 je dug 4,265 mm, 1,775 mm širok, visok 1,310 mm, dok međuosovinsko rastojanje mjeri 2,575 mm. Kada je opremljena standardnim šestostepenim mjenjačem, Toyota 86 teži svega 1,270 kg. Osmjeh na lice kupcima će sigurno omogućiti i 2,4 litarski atmosferski benzinski motor koji mijenja dosadašnji 2,0-litarski. Ovaj agregat generiše 232 KS pri 7,000 o/min uz 250 Nm obrtnog momenta. Nadograđen motor obezbijedio je Toyotinom coupeu za 1,1 sekundu bolje ubrzanje od 0-100 km/h pa tako sada iznosi 6,3 sekunde.

 


Pored veće snage, Toyota kaže da motor ima znatno bolji odziv i pruža mirnoću i glatko ubrzanje od niskih do visokih obrtaja. Pridružujući se GR Yarisu, GR Supri i nadolazećem GR Super Sportu, GR86 takođe se može pohvaliti aerodinamičkim poboljšanjima razvijenim za poboljšanje stabilnosti i upravljanja. Što se tiče spoljnog dizajna, već na prvi pogled se vidi da je GR86 blizanac Subaruovom BRZ coupeu, jer ovaj dvojac u mnogo čemu liče jedan na drugog. Najočiglednija promjena desila se na prednjoj maski koja je kod Toyotinog predstavnika nešto agresivnija.

 


I kabina je u potpunosti preuzeta sa Subaruovog ekvivalenta, osim malih izmjena na sjedištima i GR oznake na upravljaču. Može se pohvaliti istim 7-inčnim digitalnim ekranom vozača i 8-inčnim infotainmentom. Od oblika ventilacionih otvora i sjedišta do ručice mjenjača i papučica, 86 i BRZ u osnovi dijele isti enterijer. Druga generacija Toyote GR 86 kreće u prodaju u Japanu ove jeseni, dok se evropska verzija očekuje ili krajem ove ili početkom sljedeće godine.

 

Datum objave: 05/04/2021
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook