Porscheova trkačka mašina neće biti predstavljena samo takmičarima u Porsche Mobil 1 Supercupu, već i za timove u nacionalnim Carrera Cupovima koji se održavaju u Njemačkoj, Francuskoj, Aziji, zemljama Beneluksa i Sjevernoj Americi. Kao automobil koji je zabilježio brojne uspjehe, fanovi su sa nestrpljenjem iščekivali značajno ažuriranje. I pored brojnih poboljšanja, automobil je i dalje zadržao 4,0-litarski šestocilindrični agregat koji sada proizvodi 510 KS umjesto dosadašnjih 485 KS. Impresivno je što novi model proizvodi ovu snagu koristeći sintetička goriva smanjujući tako značajno CO2 emisije, a ono što najviše raduje jeste prisustvo jednog od najljepših zvukova agregata u motosportu.
Uz veću snagu tu su i brojna poboljšanja u pogledu aerodinamike, pa je tako novi 911 GT3 dobio proširene lukove blatobrana za 28 mm u odnosu na prethodnika. Još jedna primjetna razlika jeste i unutrašnjost koja je nadahnuta 911 GT3 R modelom. Uz potpuno revidiranu ergonomiju, novi cockpit dolazi sa velikim diplejem u boji, osvjetljenim kontrolama i novim upravljačem ojačan karbonskim vlaknima. Zajedno sa težnjom za boljim performasama, njemački proizvođač je bio posvećen i tome da automobil učini ekonomski isplativim za timove, kako bi i manji timovi imali šanse za uspješne rezultate. Porsche će novi 911 GT3 Cup početi isporučivati trkaćim timovima od februara sljedeće godine, a cijena će iznositi 225,000 eura.