volvo top 1
Naslovna > Automobili > Toyota > Yaris > Veliki, mali po treći put
FOTO GALERIJA (12)

Novitet-Toyota Yaris 2011

Veliki, mali po treći put

Novi Yaris duži je deset centimetara u odnosu na prethodnika, te bi trebao ponuditi još komforniji enterijer, te bolje vozne sposobnosti...

Toyota je jedan od rijetkih proizvođača kod kojih se svi modeli smjenjuju u petogodišnjem vremenskom intervalu. Tako je i sa Yarisom, koji je u aktuelnom izdanju u Japanu svjetlo dana ugledao 2005. godine. Po istom receptu na Dalekom istoku je krajem 2010. premijerno predstavljena treća generacija Vitza (japanski naziv) odnosno Yarisa, dopadljivog Toyotinog automobila, koji je na evropskom tlu postao svojevrsni miljenik ženskog dijela vozačke populacije. Simpatičnog dizajna, razigranog enterijera i pouzdane tehnologije, sa odmjerenim dimenzijama, najmanja Toyota se u dvije dosadašnje generacije nametnula kao idealno prevozno sredstvo u velikim sredinama, gdje se prije svega cijene ekonomičnost, okretnost i lakoća upravljanja, pa tek onda dinamičke sposobnosti i dizajnerske finese.

 

 

 


Treća generacija Yarisa donekle se priklanja aktuelnim trendovima, koji nalažu da svaki novi model mora biti veći od prethodnog. Sa 3,88 metara novi Yaris je punih 10 cm duži od prethodnika, ali je i pored toga još uvijek osjetno kraći od mnogih konkurenata, kao što su Fiat Punto Evo sa 4,06 m ili Seat Ibiza, koja se protegla do 4,05 m dužine.
Dakle Yaris ostaje jedan od najmanjih modela u klasi, ali njegovo produživanje ne bi trebalo narušiti praktičnost ovog automobila, koji je u Evropi do sada promovisan pod sloganom “Veliki, a mali...”. Tajna prostranosti krije se u širini od 1,69 m, te povišenoj krovnoj liniji, zahvaljujući kojoj će treća generacija Yarisa sa 1,50 metara biti jedan od najviših modela u klasi.

 

 


Dizajnerski se Yaris priklonio ostatku Toyotine game, sa mješavinom linija, koje su se do sada mogle vidjeti na Aurisu i Versu. S druge strane dizajn unutrašnjosti potpuno je podređen funkcionalnosti, sa određenom dozom minimalizma. Kontrolna tabla je podignuta i bez klasičnog centralnog grebena, sa multifunkcionalnim displejom na sredini, kao elementom preko kojeg će se očitavati sve informacije vezane za radio, navigaciju i postavke automobila. Jednostavnost karakteriše i komande klimatizacije, ali i klasičnu instrument tablu, koja je zamijenila dosadašnju digitalnu. Toyotini inženjeri složni su u ocjeni da će Yaris, kao i do sada, biti jedan od najkomfornijih modela u klasi, sa puno korisnog prostora u enterijeru, koji je dobijen „pametnim inženjeringom“, tankim sjedištima i oblogama vrata. Da Yaris ne bude dosadan automobil potrudili su se japanski dekorateri, koji su uz novi model ponudili četiri paketa opreme, 17 boja karoserije i četiri boje unutrašnjosti. Prodaja novog Yarisa, odnosno Vitza, u Japanu je već počela, dok se njegova premijera na evropskom tržištu očekuje na sajmu automobila u Ženevi, u martu 2011. godine.

Datum objave: 27/01/2011
Komentarišite ovaj članak


Stanje na putevima

Partneri

Auto Shop Magazin

TV Emisija ASM Plus

 

Facebook