Naslovna > Automobili > Volkswagen > Touareg > Veliki napredak na svim poljima
FOTO GALERIJA (16)

Volkswagen Touareg 3.0 V6 TDI

Veliki napredak na svim poljima

Sa trećom generacijom Touarega Volkswagen je duboko zagazio među svjetske premium SUV igrače. Dizajnom, tehnologijom, performansama i udobnošću postavlja nove standarde u Volkswagenu i otkriva korake kojima će se brend kretati u budućnosti...

Naša novinarska ekipa imala je ekskluzivnu priliku, među prvima u svijetu, sjesti za upravljač novog Touarega i na realciji od Salzburga do Kitzbühela uvjeriti se šta sve nudi. U novom Touaregu stvarno je sve novo, osim imena. Sadrži sve ono najbolje što je Volkswagen iznjedrio ikada, pa se ne plaši smjelo zagaziti u za njega novi svijet i premium igračima poput BMW-a X5 i Mercedes-Benz GLE-a napraviti pometnju na njihovom terenu. Naravno, from bi se tako mogao ponašati mora raspolagati različitim adutima, što ovoga puta ne nedostaje i što ga i čini najnaprednijim Volkswagenovim produkcijskim modelom, naročito jer je "nasviran" obiljem tehnološja po. Kompletan dizajn zasnovan je na oštrim linijama i masivnosti modela. Narastao je iu širinu iu dužinu,

 

 

Na prednjem dijelu sve se vrti oko premijernih IQ Light - LED Matrix svjetala sa čak 11 različitih svjetlosnih sistema za svaku saobraćajnu situaciju. Ambijentalno osvjetljenje nudi više od 30 različitih nijansi svjetla, s tim da je kompletan sistem segmentiran u nekoliko grupa koje je moguće parcijalno uključiti ili isključiti. Kada se već zakorači u unutrašnjost onda je lako osjetiti sve prednosti Active Roll Stabilizaton sistema, još jedne Volkswagen premijere koja elektronskim putem kontroliše naginjanje i ljuljanje karoserije u zavojima čineći vožnju znatno udobnij. Manevrisanje i upravljanje gabaritnim automobilom poput Touarega Volkswagen je olakšao i sistemom kontrole na sva četiri točka, a koliko jedan ovakav sistem doprinosi lakšoj kontroli najbolje pokazuje činjenica da je okretni krug kod Touarega za samo 20 cm većeg prečnika den kod Golfa sedme generacije. Sistem radi tako da pri brzinama manjim od 37 km / h točkove na zadnjoj osovini zakreće za 5 ° u kontra, odnosno u istom smjeru pri većim brzinama od 37 km / h, u odnosu na prednje točkove.

 

 

I dok se neki proizvođači razmeću vještačkom inteligencijom, Volkswagen je razvio i Innovision Cockpit u potpunosti podređen onome ko sjedi za upravljačem. Čine ga dva ekrana visoke rezolucije, jedan ispred vozača veličine 12,3-inča i centralni displej osjetljiv na dodir prečnika čak 37,5 cm, koji je u potpunosti izbacio upotrebu klasičnih prekidača u kabini. Putem njega se reprodukuje i „Discover Pro“ multimedija uparena sa Dynaudio zvučnim sistemom, te navigacija koja radi u saradnji sa Googleom i koja ažurira saobraćajne situacije u realnom vremenu. Novi Touareg se može pohvaliti detekcijom pješaka putem „night vision“ sistema. Ultra crvena kamera, smještena pod prednju masku hladnjaka, aktivno nadgleda saobraćajnu situaciju u vozačkim okruženjima sa slabom vidljivošću, bilo da je riječ o noćnim uslovima, bilo o magli, a sliku reprodukuje na jednom od ekrana Innovision Cockpita. Naravno, podrazumijeva se da novi Touareg raspolaže i već viđenim sistemima aktivne i pasivne asistencije vozaču. Sam koči, sam ubrzava, prepoznaje znakove i nadolazeće zavoje te usklađuje kretanje okruženju, održava liniju kretanja, a u gradskim gužvama je skoro pa samostalan, a u slučaju opasnosti ili proklizavanja vozila automatski zatvara stakla na krovu i vratima te pojasom steže putnike uza sjedište.

 

 

U slučaju nezgode samostalno aktivira SOS poziv i odašilje lokaciju vozila, a ukoliko u vožnji vozač ne reaguje bezbjedno zaustavlja vozilo i zove upomoć. Sve u svemu, kompletan proizvod koji pod Volkswagenovom kapom čini svijet za sebe. Da bi bio svijet za sebe i prema „trendovskim“ kupcima Touareg se ne može individualizovati na „klasičan“ način, ali je forma individualizacije podignuta i na viši nivo tako što je kupcima ponuđen u tri stilska izdanja: Atmosphere, Elegance i R-Line. Prvi je namijenjen onima koji vole prirodno toplije okruženje. Oplemenjen je drvenim detaljima i finom kožom u unutrašnjosti dok su boje karoserije u toplijim tonovima. Drugi je rezervisan za ljubitelje savremenog dizajna, hladnih boja, industrijskog stila sa aluminijumskim detaljima. R-Line, kratko i jasno, nosi sportski genom: osnovna paleta boja, crni detalji, crni enterijer i „R“ potpis gdje je god to moguće. Kako bi priča bila potpuna jedino još nedostaje cijena. Krajem trećeg kvartala ove godine Touareg bi trebalo da zasija pod bh. nebom i tada će biti poznate konačne maloprodajne cijene. Do tada ćemo morati sačekati i kako bismo znali da li će uopšte novi Touareg u najjačim izdanjima biti dostupan našem tržištu, jer se rad većine novih sistema implementiranih u njega oslanja na funkcionalnost tzv. „SOS sistema“ sa pozivom na broj 112, koji kod nas, nažalost, zbog administrativnih i političkih razloga još uvijek nije u funkciji...

 

 

Idemo snažno, idemo V6!


Trećoj generaciji svog najvećeg putničkog modela Volkswagen je odlučio podariti V6 srca. Prelijepim austrijskim pejzažima pogonio nas je trolitarski dizelaš sa 286 KS izlazne snage. Činjenica da su svi modeli namijenjeni novinarskim vožnjama bili upregnuti istim agregatom dovoljno govori da Volkswagen očekuje da će ova agregatska jedinica biti i najpopularnija, iako dolazi i u slabijoj verziji sa 231 KS. Nakon zanimljive rute duge dvjestotinjak kilometara mogli smo zaključiti da dobro vuče, odlično se ponaša kako na autoputu tako i na krivinama načičkanim planinskim putevima regije Tyrol, a na kratim izletima sa alsfatnih podloga uvjerili smo se da može odgovoriti i na teže zadatke jednostavnim izborom režima vožnje. Nažalost, izostao je, bar u kabini, karakteristični V6 zvuk, a to se može zahvaliti odličnoj zvučnoj izolaciji i pažljivo odabranim materijalima za izradu enterijera. Još jedan dokaz da dizeli i neće tako brzo izumrijeti jeste i ispunjena Euro 6 ekološka norma, ali i podatak o prosječnoj potrošnji od svega 6,9 litara po NDEC standardu, što smo u Austriji potvrdili. Ljubitelji benzinaca ne treba da tuguju. U Volkswagenovim planovima je i skora ugradnja trolitarskig V6 TSI sa 340 konja, te najjača verzija od 421 KS sa oznakom 4.0 V8 TDI. Za prenos snage ovoga puta biće zadužen 8-stepeni automatski mjenjač sa „shift by wire“ ručicom bez mehaničke veze sa mjenjačem, koji je za Touareg razvio njemački ZF.

 


Dynaudio zvučni sistem


Dobar zvučni sistem u automobilu uvijek je bio i ostao trend. Sa novim Touaregom doživljaj muzike podignut je na jedan novi nivo zahvaljujući opcionom Dynaudio zvučnom sistemu snage čak 730 Watti. Razvoj i implementacija sistema trajali su dvije godine, a danski inženjeri su u tom periodu vodili računa o svakom detalju, od udaljenosti limenih dijelova u vratima i kutije zvučnika pa sve do pozicioniranja transmitera zvuka. Krajnji rezultat je 14 visokotonaca raspoređenih od A do D stubova i subwoofer smješten u podu prtljažnika spojeni preko 7.1 Dolby pojačala direktno povezanog sa centralnom kontrolnom jedinicom multimedije.


Tekst: Edin Alić

Datum objave: 15/05/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook