Naslovna > Automobili > Ford > Focus > Veliki napredak u svakom pogledu
FOTO GALERIJA (13)

Vozili smo - Ford Focus III

Veliki napredak u svakom pogledu

Putevima suncem okupane Andaluzije vozili smo jedan od najvažnijih noviteta ove godine i uvjerili se da je riječ o automobilu visokih dometa, koji je u svakom pogledu bolji od prethodnika...

Zamijeniti sarajevskih minus 10 stepeni Celzijusa u februaru sa ugodnih plus 25 u Španiji pravo  je zadovoljstvo, još ako vas na sunčanom aerodromu u Jerezu dočeka možda i najvažniji novitet u ovoj godini, onda je zadovoljstvo veće. Nakon skoro četiri sata provedena u dva različita aviona, vožnja u novom Ford Focusu po vijugavim putevima Andaluzije je užitak i odmor od napornih sletova. Domaćini evropske prezentacije ovog modela su, čini se, s razlogom izabrali upravo ovaj dio Evrope za testne vožnje. Sunčano je, što u većini jugoistočnih evropskih zemalja, odakle su novinari, nije i putevi su dobro uređeni, ali na nekim dionicama izuzetno zahtjevni, pa su se i performanse novog Focusa mogle odlično osjetiti.

 

 

 

 

Prvu dionicu od devedesetak kilometara odvezli smo u laganoj, opuštajućoj vožnji, uživajući u zelenim životopisnim pejzažima. Razlog za ovakav način vožnje krije se i u činjenici da smo vozili Focus sa automatskim mjenjačem, pa je automobil neprimjetno mijenjao stepene prenosa umjesto nas. Za drugu, nešto dužu dionicu odlučili smo ručicu mjenjača staviti na S, odnosno voziti u sport modu. Brujanje 2.0 TDCi motora na viskom broju obrtaja vožnju je činilo zabavnom i dinamičnijom, a ni u jednom momentu nismo došli u situaciju da nam treba više od 163 KS, koliko je razvijao agregat našeg modela. Blizu hotela, u naseljenom mjestu, htjeli smo isprobati, prvi put na jednom Fordu, sistem za nezavisno kočenje pri malim brzinama, međutim i pored nekoliko provjeravanja nismo bili sigurni da su parametri dobro podešeni, a i oštetiti tuđi automobil u tuđoj zemlji i nije pametno.

 

 

 

Kasnije smo saznali da se i ostali novinari nisu upuštali u ovu avanturu. Drugi dan vozili smo kraću i manje zahtjevniju dionicu, većim dijelom po autoputu, na kojem smo se uvjerili da je Focus postao više limuzina nego kompakt. Aerodinamika je odlična, šumovi su minimalni i vješanje nudi kompromis između limuzinske udobnosti i sportske upravljivosti. Nakon dva dana zabavni Focus morali smo zamijeniti monotonim avionom, a sunčanu Španiju ledom okovanom Bosnom. No bili smo sretni, jer smo imali priliku voziti automobil za koji je izrađena posebna platforma, na kojoj se do 2012. godine planira proizvesti nevjerovatnih dva miliona automobila.

Datum objave: 10/04/2011
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook