Naslovna > Automobili > Kia > Niro > Više prostora i dodatne tehnologije

Nova Kia Niro

Više prostora i dodatne tehnologije

Još nema riječi o cijenama, ali s obzirom na blago povećanje veličine i poboljšane specifikacije, očekujte skromno povećanje u odnosu na odlazeći model - možda na početnu cifru, za Hybrid, od oko 30.000 evra.

Niro je zaista model koji je pokrenuo Kijinu transformaciju u jedan od vodećih brendova za korisnike električnih vozila. A sada, pet godina nakon njegovog debija i sa više od 300.000 prodatih primjeraka, vrijeme je za potpuno novu generaciju automobila, koja kreće u prodaju ovog mjeseca i počinje da stiže u ruke kupaca ovog avgusta. Prethodni Niro bio je baziran na jednoj od starijih Hyundai-Kia platformi, koja se dijelila sa Ioniq-om. Ali to se sada mijenja jer je novi Niro, koji će opet biti dostupan u hibridnoj, plug-in hibridnoj i čisto električnoj verziji, prva Kia koja koristi najnoviju generaciju K platforme.

 

 

 


Sve tri verzije automobila imaju ažurirane pogonske sklopove. Hibrid i Plug-in Hybrid i dalje koriste Kijin 1,6-litarski GDi benzinski motor, zajedno sa šestostepenim automatskim mjenjačem sa dvostrukim kvačilom. Hybrid ima bateriju od 1,32 kWh i ukupnu snagu od 139 KS, dok snažniji PHEV dobija povećanje veličine baterije - sa 8,9 kWh u svom prethodniku na 11,1 kWh - i kombinovanu snagu od 180 KS. EV ima 201 KS i bateriju od 64,8 kWh. Kia još uvijek fino podešava efikasnost automobila, ali očekuje da će PHEV moći preći do 60 kilometara samo na električnu energiju, a da će EV moći prijeći do 450 kilometara između punjenja. Oba hibrida ubrzavaju od 0-100 km/h za oko 10 sekundi; kao što biste očekivali, Niro-ov trenutni „električni udar“ donosi brže vrijeme - za nešto manje od osam sekundi.

 


Ovaj Niro je ukupno 6,5 cm duži od automobila koji zamjenjuje, a međuosovinsko rastojanje se povećalo za nekoliko centimetara. Na prednjoj strani, instrument tablom dominiraju dva displeja od 10,25 inča i ambijentalno osvjetljenje koje je dizajnirano da proširi njihov efekat tačno ispred suvozača. Većina interfejsa će izgledati poznato svima koji imaju trenutni Sorento ili Sportage, iako su Nirovi ekrani malo manji. Niro ipak ima isti multifunkcionalni panel na instrument tabli, koji vam omogućava da prebacujete između kontrola infotainmenta i grijanja.

 


Prtljažnik je pristojnog oblika i ima pod promjenjive visine, iako ukupni kapaciteti značajno variraju ovisno o vašem izboru pogonskog sklopa. Najprostraniji od trija je BEV - sa 475 litara, ne uključujući prtljažnik. Hybrid nudi 451 litar, dok PHEV ima više od 100 litara manje od toga. Čini se da će ovaj Niro isporučiti više EV trikova od modela koji zamjenjuje. Kia obećava veću integraciju sa svojom aplikacijom za telefon, za daljinsko upravljanje ključnim funkcijama, a navigacioni sistem će prepoznati kada ste ciljali stanicu za punjenje i prethodno kondicionirati bateriju na idealnu temperaturu kako bi maksimizirao brzinu punjenja. Kia još uvijek finalizuje specifikacije i cijene za Niro, ali znamo da će se i dalje nuditi u tri nivoa opreme, za sva tri pogonska agregata.

Datum objave: 04/04/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook