Naslovna > Automobili > Hyundai > i30 > Više snage i bolje performanse

Hyundai i30 N

Više snage i bolje performanse

Restilizovani Hyundai i30 N sada dobija 282 KS dok je po prvi put dostupan i DCT automatski mjenjač...

Ukupne proporcije modela i30 N ostaju nepromijenjene, a Hyundai se fokusira na suptilna dizajnerska prilagođavanja prednje maske i novih LED svjetlosnih grupa sa svjetlosnim potpisom u obliku latiničnog slova V. Donji dio prenjeg branika sada ima nova bočne stabilizatore koji poboljšavaju protok vazduha i aerodinamičku efikasnost pri većim brzinama.

 

 

 

Pozadi je na krov montiran novi spojler sa trouglastim stop svjetlom koji se nalazi iznad zadnjeg vjetrobranskog stakla. LED svjetlosne grupe su preoblikovane, a veći izduvni sistem je sada bolje integrisan u zadnji branik. Svaki i30 N sa Performance Pack paketom dobija nove 19-inčne naplatke od kovane legure, koje „skidaju“ 14,4 kg težine sa automobila. Ovi naplaci dolaze sa pneumaticima visokih performansi Pirelli P-Zero.

 

Izmjene u unutrašnjosti vozila uključuju novi 10,25-inčni infotainment sistem sa Apple CarPlay i Android Auto podrškom. Sistem je takođe dobio i redizajnirani interfejs za adaptivne načine vožnje i30 N. To vlasnicima omogućava prilagođavanje pogona, izduvnih gasova i uprevljanja na jednog grafičkoj podlozi u obliku paukove mreže, umjesto dosadašnjeg listanja i „lutanja“ kroz meni.

 

 

 

Tu su i nova laka sjedišta presvučena kožom i Alcantarom, koja su za 2,2 kilograma lakša od prethodnih, a u centralnom dijelu se nalaze osvjetljene N oznake. Kao i prethodnika, novi i30 N pokreće dvolitarski turbo benzinski agregat, kome je snaga povećana sa 277 na 282 KS, dok je obrtni moment povećan na 392 Nm. Šestotepeni manuelni mjenjač ostaje standardni sistem prenosa, ali sada je po prvi put dostupan uz doplatu novi osmostepeni DCT mjenjač.

 

 

 

 

 

DCT mjenjač posjeduje nekoloko jedinstvenih karateristika. Prva je opcija N Power Shift koja pri manuelnom prebacivanju stepena pod punim gasom povećava odziv u vidu svojevrsnog „kick downa“. Drugu opciju čini N Grin Shift kojoj se pristupa pomoću dugmeta NGS na upravljaču, koja pritiskom na isti sve varijabilne parametre vozila postave se u najagresivniji režim na 20 sekundi. Ova opcija povećava snagu motora, ubrzava promjene stepena prenosa i overboost funkciju kako bi se u datom momentu dobile maksimale performanse. Hyundai je takođe preuredio upravljanje i ovjes kako bi se poboljšale ukupne performanse i upravljivost vozila, dok je na zadnjem dijelu šasije ugrađen novi anti-roll bar kako bi se povećala čvrstina.

 

Novi Hyundai i30 N dolazi sa brojnim sigurnosnim sistemima najnovije generacije, a na evropskom tržištu bi se trebao naći krajem ove godine. Cijena za sada još nije poznata.

Datum objave: 25/09/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook