Naslovna > Automobili > Volkswagen > Golf > Više snage i novi karoserijski dodaci

VW Golf GTI Clubsport

Više snage i novi karoserijski dodaci

Novi Volkswagenov Golf GTI Clubsport dobija više snage i aerodinamička poboljšanja...

Clubsport je laganija, agresivnija verzija čuvenog VW-ovog „vrućeg“ hatchbacka. Opremljen je dvolitarskim benzinskim turbo četvorocilindrašem sa 300 KS što je za 55 KS više od standardnog Golfa GTI. Obrtni moment je takođe veći i sada iznosi 400 Nm. Kako bi se izbjeglo „poklapanje“ sa očekivanim Golfom R koji bi trebao imati 333 KS, pogon se prenosi na prednju osovinu preko sedmostepenog DSG automatskog mjenjača, a manuelni mjenjač neće biti u ponudi. Sa povećanjem snage, sprint do „stotke“ se postiže za šest sekundi, a maksimalna brzina je elektronski ogreničena na 250 km/h.

 

 

Pored unapređenja na šasiji i pogonskoj jedinici GTI-ja, Clubsport dobija unapređeno upravljanje i ovjes. Kočioni sistem je takođe nadograđen, prednji diskovi su veći i lakši, a istovremeno povećavaju zaustavnu snagu i bolje raspoređuju težinu vozila prilikom kočenja.

 

Kao i uobičajeni Golf GTI, Clubsport ima selektrivne režime vožnje koji mijenjaju parametre pogona,mjenjača, opcionalnih adaptivnih amortizera i upravljanja. Međutim, pored standardnih režima Eco, Comfort, Sport i Individual, Clubsport ima još jedan dodatni režim rada: Special.

 

 

 

 

Clubsport dobija dodatne aerodinamičke elemente u odnosu na standardni GTI. Na prednjem dijelu se ističe novi prednji spojler maske hladnjaka, produženi bočni spojleri, veće zadnje krilo i novi zadnji difuzor. Tu su i veći otvori izduvnog sistema i Clubsport grafička stilizacija na prednjem dijelu.

 

Za razliku od sedme generacije GTI Clubsport koja je bila limitirana na samo 400 primjeraka, ovaj model nije ograničen brojem proizvedenih jedinica tako da ne treba žuriti sa narudžbama. Cijena Golfa GTI Clubsport bi se trebala kretati oko 40.750 eura po jedinici.

Datum objave: 14/10/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook