Naslovna > Automobili > Renault > Kadjar > Više stila i novi motori

Redizajnirani Renault Kadjar

Više stila i novi motori

Redizajnirani Kadjar smo premijerno vidjeli prošle godine na sajmu automobila u Parizu, a polovinom januara, u okolini Beograda imali smo priliku i dinamički isprobati sve nove mogućnosti restilizovane Renaultove uzdanice u kompaktnom SUV segmentu…

Francuski automobilski gigant Renault svjetskom tržištu je 2015. godine ponudio svoju verziju kompaktnog SUV-a, nazvanog Kadjar. Očekivano, Kadjar se najvećim dijelom oslanjao na rješenja koja je Renault-Nissan alijansa već izgradila na Qashqaiju, pa je novajlija brzo stekao povjerenje razmažene publike i pronašao put do više od 450.000 vlasnika. Od pojavljivanja do danas Renault je mudro skupljao  mišljenja kupaca, bilježio zamjerke i kritike, da bi nakon četiri godine ponudio sveobuhvatni redizajn usklađen potrebama kupaca i strogim ekološkim propisima.
Dakle, Kadjar nije „potpuno novi“, ali su mu francuski inženjeri posvetili jednako veliku pažnju. Vani je zadržao prepoznatljiv oblik karoserije za zavodljivim kukovima i robusnim izgledom. Prednja maska hladnjaka blago je podignuta, proširena i ukrašena hromiranim detaljima, a najveća promjena na prednjem dijelu vidljiva je na kućištima svjetla gdje su dnevna svjetla izvedena u LED tehnologiji, kao i prošlog puta, ali sada sa integrisanim pokazivačima smjera u istim diodama.

 

Promijenjen je i oblik kućišta svjetala za maglu koja su sada praougaonog oblika, a od paketa opreme Intens dolaziće sa Pure LED Vision tehnologijom čija je osnovna karakteristika mnogo bolja osvjetljenost uz šest puta veću uštedu energije od klasičnih halogenih svjetala. Sa svjetlima se igralo i na zadnjem dijelu automobila gdje su LED pokazivači smjera istjerali maglenjake i riverc svjetlo iz glavnog kućišta na, zahvaljujući novom obliku difuzora, dublji zadnji branik. Eleganciji i atraktivnijem izgledu svakako doprinose i veće površine branika lakiranih u boju karoserije čija je paleta sada proširena sa tri nove nijanse finalnog premaza: zelena, plava i siva. Unutrašnjost je pretrpjela temeljnije promjene jer je akcent stavljen na ugodnije materijale, a posebna pažnja posvećena je detaljima. Tako su instrumenti ostali nepromijenjeni, na digitalnoj platformi i sa skoro pa jednakim stilskim opcijama kao i prije, ali je ekran R-Link2 multimedije dobio prečnik od 7 inča, dok su mu na zaštitnom staklu mjesto našle touck tipke za upravljanje, umjesto dosadašnjih analognih.

 

Cijela površina je ravna i neprimjetno se na donjem kraju spaja sa novom upravljačkom jedinicom sistema za klimatizaciju sa tri kružna kontrolera. Za veću udobnost biće zadužene dvije vrste pjene od kojih se prave sjedišta redizajniranog Kadjara. Centralni greben sada ima pomični naslon za ruku ispod kojeg se krije jednak pretinac kao i prije, samo što ovoga puta ima plitki preklop za dokumente i sitne dodatke. Na stražnjoj strani grebena, prema zadnjoj klupi, Francuzi su ponudili dva klasična USB utora za punjenje mobilnih uređaja. Kad smo već kod zadnje klupe bitno je naglasiti da je ponuda prostora ostala nepromijenjena, ali da je naslonjač bogatiji za preklopivi naslonjač za ruke sa dva integrisana držača za čaše. Odmah nakon premijernih regionalnih testnih vožnji započela je prodaja restilizovanog Kadjara i na bosanskohercegovačkom tržištu. Osnovne verzije za bh. kupce biće dostupne već od 37.300, dok će za najskuplji Kadjar sa kompletiranom serijskom opremom morati izdvojiti 61.750 KM.

Novo srce u pogonskoj gami
U skladu sa ekološkim zahjtevima stroge Evrope i promjeni politike pogonskih sistema Renault je kompletnu pogonsku gamu osvježio novim agregatima. U centru pažnje svakako je nova jedinica 1.3 TCe, četverocilindarski turbobenzinac koji će živahnost pokazati kroz dva nivoa snage, 140 i 160 konja. Obje verzije biće moguće dobiti samo sa pogonom preko prednje osovine, ali u kombinaciji i sa automatskim DTC-om, i šest-stepenim manuelcem. Dizelska gama obogaćena je novim sistemom selektivne katalitičke redukcije pa će proizvoditi manje opasnih azotnih oksida. Dosadašnji 1.5 dCi pojačan je za 5 KS i 10 Nm obrtnog momenta zbog kojeg je nešto agilniji i sigurniji pri preticanjima, što je naša ekipa mogla praktično i osjetiti u okviru testnih vožnji u okolini Beograda. Zbog smanjenja emisije štetnih gasova Renault se morao odreći ideje da novog Kadjara oplemeni sa 1.6-litarskim dizelašem premijerno predstavljenim u Talismanu. Zbog toga će sami vrh ponude činiti novi 1.7-litarski dCi sa 150 KS, a svoju snagu će moći prenosti i preko sva četiri točka.
 

Datum objave: 23/03/2019
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook