Naslovna > Automobili > Mercedes-Benz > B > Više tehnologije i novi pogon

Mercedes-Benz B-Klasa

Više tehnologije i novi pogon

Nova B-Klasa je takođe dobila unapređenje u smislu bezbjednosnih sistema. Sa nadogradnjom paketa pomoći vozača, na primjer, kontrola pomoći za održavanje trake je mnogo udobnija korišćenjem aktivne kontrole upravljanja. Opcionalni Trailer Manoeuvring Assist automatski reguliše ugao upravljanja na vozilu za vuču, čineći obrnuti manevar novom B-Klasom sigurnijim i opuštenijim procesom...

Nova B-Klasa se jasno izdvaja iz mase. Jedinstvene sportske proporcije, svestran enterijer, moderne tehnologije pogonskih agregata i najnovija generacija MBUX-a čine novi Mercedes-Benz Sports Tourer spremnim za sve male, kao i velike avanture svakodnevnog života. Na prvi pogled, osvježeni prednji dio vozila upada u oko. Novoprojektovana, opciono dostupna LED svjetla, sportski branik i rešetka hladnjaka daju novoj B-Klasi dinamičanizgled. Sportski tourer demonstrira svoj sportski stav između ostalog, jedinstveno uklopljenim točkovima sa četiri dodatna dizajna naplataka u dimenzijama do 19 inča, uključujući opcione točkove od lake legure obojene u crnu boju visokog sjaja za AMG liniju paoka. Zadnji dio vozila takođe reflektuje dinamiku i snagu: nova, dvodjelna zadnja svjetla sada sadrže LED tehnologiju kao standard i služe da pojačaju utisak širine. Podržavaju ih aero spojleri prikačeni na bočnu stranu zadnjeg prozora, koji poboljšavaju aerodinamiku. Nova B-Klasa je dostupna u deset različitih običnih/metalik boja.

 

 

 


Enterijer nove B-Klase je izuzetno praktičan i prostran. Kokpit prostorom ispred vozača dominira ekran sa dva displeja (7-inčna instrumenat tabla i 10,25-inčni infotainment sistem), koji je uključen kao standard. U opcionalnoj varijanti sa dva 10,25-inčna ekrana kreira se izgled širokog ekrana čini da element vizelno pluta. Tri okrugla otvora za ventilaciju u obliku turbina, tipična za Mercedes-Benz vozila, omaž su svijetu avijacije. Redizajnirana centralna konzola prenosi visokotehnološke aspiracije nove B-Klase kroz svoj Black Panel izgled, dok novi volan iz najnovije generacije volana dolazi kao standard u nappa koži. Nova dodatna oprema je volan sa opcijom gijanja, koji je dostupan u varijanti AMG opreme.

 


Atraktivan asortiman boja enterijera i materijala omogućava visok stepen prilagođavanja. U osnovnoj varijanti, sjedišta su još više unaprijeđena sa svojom trodimenzionalno reljefnom ARTICO navlakom i najboljom ergonomskom udobnošću. "Progresivni" paket opreme nudi ekskluzivnost karakterističnu za Mercedes u bojama crne, crne/makijato i novu crno/ljubičasto sivu. Sjedišta u ovom slučaju se takođe mogu nadograditi na kožna sjedišta u crnoj ili bahia braon boji.

 


U programu Ambicija 2039, Mercedes-Benz je sebi postavio cilj lansiranja CO2-neutralne flote novih putničkih automobila i kombi vozila od 2039. godine preko celog proizvodnog lanca i životnog ciklusa. Cilj je da se najmanje prepolovi emisija CO2 poputničkom automobilu u voznom parku novih vozila tokom celog životnog ciklusa u odnosu na 2020. godinu do kraja ove decenije. Jedna od mera je upotreba recikliranih materijala. Iz tog razloga, sastav svih materijala koji će se koristiti takođe je preispitan u dizajnu nove B-Klase i ispitane su mogućnosti za održivije alternative. Udobna sjedišta sadrže tkanine u centralnom dijelu koje su napravljene od 100 procentno recikliranog materijala. U slučaju ARTICO/MICROCUT sjedišta, ova proporcija je 65 procenata na površini sjedišta i 85 procenata u materijalu ispod.

 


Ponuda benzinskih motora nove B-Klase je takođe ažurirana i dosljedno elektrifikovana. Uz dodatno 48-voltno napajanje i povećanje snage od 10 kW, posebno su podržane funkcije pokretanja vozila. Za kupce nove B-Klase, starter-generator pogonjen kaišem (RSG) takođe primjetno poboljšava udobnost: smanjuje zvukove i vibracije tokom početnih procedura u poređenju sa konvencionalnim starterima i omogućava „jedrenje“ sa isključenim motorom tokom stalnog krstarenja. Pored toga, RSG se obnavlja tokom procesa kočenja i na taj način hrani 12-voltnu mrežu, kao i bateriju od 48 volti. Energija koja se tako generiše može se koristiti tokom procesa ubrzanja za podršku motoru sa unutrašnjim sagorijevanjem.

 


Na primjer, plug in hibridi kao što je Mercedes-Benz B 250 e ostvaruje potrošnju goriva kombinovano 1,2-0,9 l/100 km, potrošnju električne energije kombinovano 17,4-15,4 kWh/100km, emisija CO2 kombinovano 27-20g/km. Proces punjenja je takođe optimizovan: pored standarda od 3,7 kW, unaprijeđena baterija sada može da se puni i naizmjeničnom strujom i do 11 kW, umjesto samo 7,4 kW kao ranije. Pored toga, kupci i dalje imaju mogućnost punjenja baterije sa direktnom strujom i do 22 kW. DC punjenje od 10 do 80% traje oko 25 minuta - jednostavno iskustvo punjenja, naročito u dnevnom životu. Elektromotor u novoj B-Klasi je takođe revidiran i postiže 80 kW snage nakon ažuriranja - što je povećanje od 5 kW.

Datum objave: 06/10/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook