Naslovna > Automobili > Mercedes-Benz > S Klasa > Visoka tehnologija u najboljem izdanju

Mercedes S-Klasa

Visoka tehnologija u najboljem izdanju

Mercedes za najnoviju S-Klasu iznosi jednostavnu, ali smjelu tvdnju kako je ona najbolji automobil na svijetu...

Nova S-Klasa je prvi Mercedes koji se bazira na novoj generaciji MRA platforme namijenjenoj za limuzinske modele. Ovo znači da je uz tradicionalni „brzi“ pristup luksuzu i udobnosti, ovaj novi automobil važna prekretnica za kompaniju – donosi tehnološku revoluciju u kabini koja će predstavljati „domaću zadaću“ narednim generacijama C i E-Klase.

 

 

 

Mercedes je potvrdio da će na evropskom tržištu biti dostupne dvije verzije: sa standarnim i produženim međuosovinskim rastojanjem. Ovaj put neće biti kabriolet i coupe varijanti, jer se S-Klasa namjerava strogo držati limuzinskog oblika. Pored navedene dvije verzije, u dogledno vreme bi se na tržištu mogla naći i Maybach varijanta, za koju šef razvojnog odjela kompanije Markus Schafer tvrdi da će biti „veoma diferencirana“ i predstavljaće veliki korak naprijed za Maybachove modele.

 

 

 

 

Najradikalnije izmjene u dizajnu rezervisane su za kabinski prostor, gdje nova S-Klasa dobija potpuno novu arhitekturu enterijera fokusiranu na novu, drugu generaciju MBUX infotaiment sistema. Kao što se i očekivalo unutrašnjost je izrađena od najkvalitetnijih materijala i sve je predodređeno luksuzu, komforu i uživanju u vožnji, što je več dobro poznato jer je najavljivano u izjavama za medije i teaser materijalima.

 

 

 

 

 

Mercedes namjerava napraviti „skok naprijed“ sa poluautonomnom tehnologijom vožnje u novoj S-Klasi, po prvi put predstavljajući treći nivo. Kompanija tvrdi kako će od druge polovine 2021. godine nova S-Klasa biti sposobna za „hands-off“ autonomnu vožnju autoputevima i u gradskim gužvama. Vozač će moći provjeravati elektronsku poštu ili surfati internetom, a vozilo će u određenim uslovima biti sposobno da se snalazi u saobraćaju i spriječiti eventualne sudare. Daljinska asistencija prilikom parkiranja znači da se automobil može parkirati ili pozvati sa kratke distance pametnim telefonom.

 

Nova tehnologija šasije dolazi u dvostrukom obliku, sa upravljanjem zadnjim točkovima i 48-voltnim kontrolisanim vazdušnim ovjesom. Prema proizvođaču, novi sistem upravljanja zadnjim točkovima smanjuje okretni krug S-Klase na nivo porodičnog hatchbacka. Opcionalni ovjes E-Body Active Control može podići jednu stranu automobila do 80 mm prije bočnog sudara, smanjujući udar na taj način. Airmatic vazdušni ovjes sa kontinuirano prilagodljivim amortizerima dolazi kao standardni dio opreme.

 

 

Što se tiče pogona, Mercedes je objavio kako će se cijela linija sastojati od trolitarskih šestocilindarskih rednih turbo agregata, od kojih će biti dva benzinska sa 48-voltnom podrškom i tri dizelska. Svi modeli će biti opremljeni devetostepenim automatskim mjenjačem i razvijaće elektronski limitranu maksimalnu brzinu od 250 km/h.

 

Ponuda benzinaca počinje sa S 450 4MATIC modelom sa pogonom na sva četiri točka. Raspolaže sa 367 KS pri 500 Nm obrtnog momenta, omogućavajući postizanje ubrzanja od nule do 100 km/h za 5,1 sekundu. S 500 4MATIC isporučuje 435 KS smanjujući sprint do „stotke“ na 4,9 sekundi. Popularni S 350 d se vraća sa ili bez pogona na sva četiri točka 4MATIC, i raspolaže sa 286 KS pri 600 Nm obrtnog momenta. Prema Mercedesovim tvrdnjama verzija sa pogonom na zadnju osovinu razvija ubrzanje od nule do 100 km/h za 6,4 sekunde, a 4MATIC sistem smanjuje tu cifru na 6,2 sekunde. Iznad ove dvije opcije se nalazi S 400 d od 330 KS i obrtnim momentom od 700 Nm, koji omogućava sprint do „stotke“ za 5,4 sekunde.

 

 

Naime, brend je potvrdio informaciju o dolasku V8 pogonske jedinice u S-Klasu tokom 2021. godine sa „blagom“ hibridnom asistencijom od 48 volti, a u procesu izrade je i plug-in hibridna verzija. Dizelska plug-in hibridna varijanta po ugledu na E-Klasu po svemu sudeći „ispada iz igre“, jer prema riječima Schafera takav model nije relevantan na kineskom i američkom tržištu među kupcima S-Klase. U planu je i varijanta pod AMG oznakom visokih performansi, ali detalji za sada još nisu poznati.

 

Prodaja nove S-Klase na evropskom tržištu počinje u decembru, a na kinesko i američko tržište bi trebala stići u februaru 2021. godine.

Datum objave: 03/09/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook