Naslovna > Rimac > Concept Two > Vještačka inteligencija za optimalne rezultate

Rimac C_Two

Vještačka inteligencija za optimalne rezultate

Kompanija Rimac od sada nudi nevjerovatan način komunikacije vozača sa automobilom i ne, nije riječ o klasičnim glasovnim komandama ili digitalnoj asistenciji nego o pravim povratnim informacijama i podsticaju tokom vožnje.

Kompanija Rimac je razvila Driver Coach sistem koji je u osnovi vrsta vještačke inteligencije koja analizira dobijene podatke kako bi omogućio vozaču da ostvari najbolje rezultate na stazi i da „pruži sve od sebe“, a prema tvrdnjama kompanije – sistem može da vozi za vas! Rimcov novi projekat pod nazivom C_Two ima impresivne karakteristike – 1.887 KS i postiže ubrzanje od nule do 100 km/h za manje od dvije sekunde. Ovolika snaga može biti veoma opasna u pogrešnim rukama, ali zahvaljujući navedenoj inovaciji vlastitim iskustvom možete izvući maksimum iz ovog hiperautomobila.

 

 

 

 

Prema riječima Saše Vražića direktorom tima za razvoj autonomnih sistema, ono što se dizajnira je sistem u kome vještačka inteligencija igra glavnu ulogu u edukaciji vozača kako da se ponašaju na stazi sa maksimalnim potencijalom vozila. On je istakao kako nisu svi kupci Rimac vozila profesionalni vozači, ali kompanija želi da vlasnici uživaju i zabavljaju se u vožnji sa njima. Ovaj sistem koristi super-računar za analizu i prikupljanje šest terabajta podataka na svako sat vremena od devet kamera ugrađenih u vozilo, LIDAR-a, radara i 12 ultrazvučnih senzora. Algoritmi vode brigu oko „nivelisanja brojeva“ kako bi se vozaču pružilo najdinamičnije lično iskustvo. Ovaj sistem navodno može detektovati strah vozača na osnovu pritiskanja kočnice tokom vožnje i preporučuje drugačiji pristup kočenjem ranije ili kasnije ili čak pokazati vozaču kako to treba da uradi. Razgovarajući sa vama u toku vožnje sistem analizira stazu i pazi na sigurnost u vožnji ispravljajući sve greške „u hodu“.

 

 

 

 

Takođe sistem može reagovati na druga vozila i predmete u stvarnom vremenu  tokom vožnje, za razliku od autonomnih vozila sa GPS navođenjem koji su programirani prema određenim tačkama. Prema riječima direktora Vražića prilikom razvoja ovog sistema korištena je pomoć profesionalnih vozača kako bi vidjeli kako okvirno treba da izgleda idealan krug na stazi, ali sistem vještačke inteligencije takođe samo može analizom da izračuna savršene parametre kako bi krug trebao da izgleda. Nakon vožnji uporedimo parametre vozača i sistema i upoređujemo razlike, što je veoma važan dio razvoja. Ovaj sistem inteligencije će biti standardan dio opreme na modelu Rimac C_Two kada konačno bude lansiran na tržište.

Datum objave: 13/07/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook