Naslovna > Automobili > Volkswagen > Beetle > Vozi me i uživaj!
FOTO GALERIJA (42)

Test - Volkswagen Beetle 2.0 TSI Sport

Vozi me i uživaj!

Druga generacija savremene Bube u kombinaciji sa moćnim turbobenzincem i superbrzim DSG mjenjačem kao stvorena je za uživanje u dinamičnoj i brzoj vožnji, ali i za ugodno krstarenje, u kojem do izražaja dolazi njena bogata oprema sa odličnim Fender muzičkim sistemom...

Nova Volkswagen Buba je zaista drugačija, ali isto toliko i slična svojoj legendarnoj prvoj seriji. Cjelokupna pojava sadrži čiste, jednostavne linije i u svakom njenom dijelu može da se prepozna ljubav prema detaljima.

 

Simpatičnost kojom zrači kada je prvi put ugledate nedvosmisleno podsjeća na slavnog prethodnika, što je naravno rezultovalo i da najnovija generacija postane jednako prepoznatljiva. Ona jednostavno predstavlja spoj savremene tehnike i detalja koji je čine automobilom 21. vijeka.Ovaj automobil mi se brzo uvukao pod kožu, jer je poseban i savršeno mi pristaje. A kada tako nešto pronađem, uživam u tome u velikoj mjeri. Zato moram da priznam da je voziti novu VW Bubu na stazi pravo uživanje. To je savršeno mjesto na kojem ovaj automobil može da pokaže sve svoje mogućnosti, koje možda u svakodnevnoj gradskoj vožnji ne dolaze do izražaja.

 

 

Zahvaljujući 2.0-litarskom TSI turbobenzinskom agregatu sa 200 KS nova Buba iz mjesta do 100 km/h sprinta za samo 7,6 sekundi, a sa lakoćom hvata i maksimalnu brzinu od 222 km/h. Izvrsni šestostepeni DSG mjenjač u stotinkama sekunde automatski, gotovo neprimjetno i bez prekida vučne sile prebacuje u sljedeći stepen prenosa. Možda će mnogima djelovati neobično kada kažem koliku sam strast osjetila dok sam radila ovaj dio testa, ali voziti novu Bubu na stazi, na kojoj postoje samo ovaj automobil i adrenalin, zaista pruža najbolji osjećaj u vožnji.
Nova VW Buba, i to pogotovo u našem Sport izdanju, kao da govori: želim na cestu, vozi me! Malo ko tome može da odoli, pa tako nisam mogla ni ja. Sjela sam u Bubu i provozala se po gradu. Udobna opciona kožna sjedišta učinila su da je ova gradska vožnja kratko trajala, iako smo se vozili prilično dugo. Nova Buba jednostavno oduševljava linijom Sport opreme, pa pored automatskog klima-uređaja, naglašeno sportska sjedišta takođe obezbjeđuju i prilično komfornu vožnju.

 

Upravljač, ručica mjenjača i ručica ručne kočnice takođe su obložene kožom i vizuelno su usklađene sa instrument tablom, kao i ostatkom unutrašnjosti ovog automobila. Pažnju mi je privukao Fender sound sistem. Obradovalo me je mnoštvo zvučnika, pa sam uživala u raznim muzičkim žanrovima. Pjesme sam birala na radio-navigacionom sistemu, koji ima ekran osjetljiv na dodir. Odmah iznad radija na instrument tabli pozicionirana su tri instrumenta, koji pokazuju temperaturu ulja i pritisak turbopunjača, a tu je i štoperica, koja može da mjeri vrijeme mirovanja i vožnje. Iako je nova Buba punokrvni četvorosjed, po potrebi će na zadnju klupu primiti i petu osobu. Međutim, ponuda prostora je tek dovoljna, što važi i za prtljažnik zapremine od osnovnih 310 do maksimalnih 905 litara.

 

 

Ono što će vozači nove Bube posebno cijeniti je i asistent za parkiranje. Kod parkiranja nas Parkpilot pomoću vizuelnih i zvučnih signala upozorava na moguće prepreke tako da što se više približavate nekoj prepreci, to će brža biti frekvencija tona. Takođe, Buba će reagovati na bilo koji pokretni predmet ili osobu koji se nađu ispred nje. Za neke je to dobro, mene je, moram priznati, malo iritiralo. Dok sam vozila nisam mogla da ne primijetim radoznale prolaznike koji su svojim pogledima otkrivali koliko im je Buba simpatična i atraktivna. Ona privlači pažnju, a neki od komentara koje sam uspjela da čujem bili su: kako je moćna, dobre su ti felge, pazi Bube zmaja... Iako za nju kažu da je ženski automobil, više je bilo muških pogleda. To ne znači da su žene bile manje oduševljene, već su muškarci još jednom potvrdili činjenicu da su ludi za sportski aranžiranim automobilima. A kako i ne bi bili za jednom ovakvom ljepoticom.

 

 


 

Datum objave: 15/12/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook