Naslovna > Automobili > Fiat > 500 > Vrijeme je za pokret i stvaranje bolje budućnosti

Fiat 500

Vrijeme je za pokret i stvaranje bolje budućnosti

Svjetska premijera Novog Fiat 500, prvog potpuno električnog automobila kompanije FCA...

 

„Vrijeme je da se nešto preduzme i stvori bolja budućnost“. Planeta Zemlja prolazi kroz veoma delikatan period, jedinstven u svojoj istoriji. Svi smo pozvani da nešto preduzmemo kako bismo stvorili bolju budućnost. Fiat prihvata izazov iznošenjem svog porodičnog dragulja: modela 500. Zato što je 500 uvijek bio u koraku sa vremenom. On se mijenja kada se mijenjaju i društvene potrebe. Danas je u Milanu predstavljen Novi 500, prvi potpuno električan automobil kompanije FCA. Promijeniće pravila igre za vozila bez emisija/ 0 emisije štetnih gasova. Kako bi zamislio budućnost modela 500, brend Fiat je počeo od onoga što ga je učinilo onim što jeste. Tako je bilo i sa prvom generacijom, koja je ponudila mobilnost i slobodu tokom 1960-ih godina. 500 je predstavljao radikalnu promjenu, i postao je voljeni brend. Automobil koji je uvijek bio na vrhu talasa, i koji se ustoličio kao ikona nakon svoje premijere, prije 63 godine.Sa drugom generacijom, koja je izašla na tržište 2007. godine, Fiat 500 je uveo koncept ležernosti i šarma za gradske automobile, postajući ikona italijanske mode i stila koji je osvojio svijet. Model koji konstantno evoluira, koji je inspirisao umjetnike i muzičare tokom prošlih trinaest godina, i koji je bio osnova za preko 30 specijalnih serija. Sada, u 2020. godini, dolazi nova era, i vrijeme je da Fiat 500 iskoristi svu svoju popularnost da inspiriše promjenu i postane dio rešenja.

 

 

Kako se očekuje da mobilnost postane održivija, povezana i autonomna, sa sve strožijim propisima, treća generacije modela Fiat 500 je još jednom u prvom planu, donoseći svakako i dizajn i uživanje u vožnji. To nije samo revolucija, nego „reinkarnacija“ duha, onoga koji može da inspiriše obnavljanje. U stvari, pravila i propisi nisu dovoljni za istinsku revoluciju, potrebno je nešto kultno i predivno: Novi Fiat 500. Putem promjene se ne ide sam. Potrebni su nam partneri sa jednako pozitivnim stavovima, koji žele da se uključe u unapređenje stanja Zemlje, tako što će dijeliti iste vrijednosti i ciljeve. Leonardo Di Kaprio prihvatio je projekat Novog Fiata 500. Kao svjetski slavna ličnost, lično uključena u zaštitu Zemlje više od dvadeset godina, ponudio je svoj doprinos viziji novog električnog gradskog automobila. U video kampanji „All-In“ poziva sve da daju svoj doprinos, baš kao što je to uradio i brend Fiat sa modelom 500. Tu viziju dijele i drugi saradnici i akteri - Đorđo Armani, Balgari i Kartel, tri legendarne kompanije svijeta „Made in Italy“, koje su zajedno sa brendom Fiat udahnule život u strategiju u kojoj je održivost usko isprepletena sa izvrsnošću u oblasti specifičnih znanja, kreativnosti i inovativnosti. Tako su nastali Unikati, tri jedinstvena i ekskluzivna primjerka Novog Fiata 500. Da bismo stvorili ove modele sa Armanijem, Balgarijem i Kartelom, za polaznu tačku uzeli smo vrednosti čuvenog 500, najpoznatijeg Fiatovog gradskog automobila na svijetu, od strane onih koji definišu treću generaciju. Kombinovanje ovih vrijednosti sa njihovim rezultiralo je u modele, tri jedinstvena modela Novog Fiata 500, koje odlikuje stil, kreativnost i umijeće. Prava remek-djela italijanske genijalnosti, svojevrsna velikih umetničkih djela, tri Unikata, proizvedena su voljom i posvećenošću da što više koriste održive, prirodne i reciklirane materijale. Ova strategija usmjerena na unapređenje planete takođe uključuje dobrotvornu aukciju. Sav prihod od prodaje tri jedinstvena modela - 500 Giorgio Armani, B.500 „MAI TROPPO“ kompanije Balgari i 500 Kartell - pripašće jednoj od ekoloških organizacija Leonardo Dikaprija.

 

 

Toliko suštine: najbolji mogući domet, punjenje i vožnja

 

Prilikom dizajniranja Novog Fiata 500, inžinjeri su krenuli od praznog papira, kako bi mogli da posvete najveću moguću pažnju detaljima svakog aspekta i izaberu najbolja rešenja. Domet i vrijeme punjenja su dva ključna pitanja za kupce. Litijum-jonske baterije kapaciteta 42 kWh daju Novom Fiatu 500 domet do 320 km u WLTP ciklusu. Kako bi se optimizovalo vrijeme punjenja, Novi Fiat 500 je opremljen sistemom punjenja od 85kW kako bi se baterija napunila veoma brzo. Na primjer, za samo 5 minuta može da se dođe do dovoljno rezervi snage da se pređe 50 kilometara, više nego što je neophodno za prosječnu dnevnu upotrebu. Brzi punjač takođe može da napuni bateriju do 80% za samo 35 minuta. Combo 2 utikači se nalaze na zadnjoj strani na desnom panelu vozila i napajaju brzi punjač vozila, i za AC i za DC punjenje. Rješenja za punjenje kod kuće su takođe dostupna. Prvo izdanje novog modela 500 uključuje Easy Wallbox, sistema za kućno punjenje koji se može povezati na normalan kućni utikač. Kompanija ENGIE EPS je ovo razvila ekskluzivno za grupu FCA, a na tržište će ga plasirati Mopar u Evropi kako bi se poklopilo sa lansiranjem modela. To je jednostavno, pristupačno „uključi-i-puni“ rješenje kojim se lako može upravljati putem Bluetooth-a, što Vam dozvoljava da upravljate svojim energetskim opterećenjem tako što ćete puniti svoj Novi Fiat 500 odmah kod kuće sa snagom punjenja do 3 kW, bez potrebe za intervencijom kvalifikovanog osoblja. Štaviše, Easy Wallbox je spreman za unapređenje snage do 7,4 kW, što omogućava mogućnost potpunog punjenja kod kuće za nešto malo više od 6 sati. Model takođe dolazi i sa Mode 3 kabelom za punjenje putem javne mreže. Novi model 500 ima tri režima vožnje: Normal, Range i Sherpa, koji se mogu odabrati da odgovaraju Vašem stilu vožnje. Konkretno, Sherpa režim optimizuje dostupna sredstva kako bi Vam omogućila da stignete na željenu destinaciju. Sherpa režim vožnje radi na nekoliko komponenata smanjujući potrošnju goriva na minimum, kako bi Vam omogućila da udobno stignete do željene destinacije unesene u navigacioni sistem ili do najbliže stanice za punjenje. Kao i Himalayan Sherpa, koja je zadužena za čitavu ekspediciju i vodi je do destinaciije, ovaj režim vožnje prilagođava brojne parametre: maksimalnu brzinu, ograničenu na 80 km/h; reagovanje pedale za gas, kako bi smanjio potrošnju energije; i deaktivacija sistema za kontrolu temperature i grejna sedišta (vozač ima mogućnost da ih aktivira u bilo koje vreme). „Normalni“ režim je najpribližniji vožnji vozila sa normalnim motorom sa sagorevanjem, dok Range režim aktivira funkciju vožnje s jednom papučicom. Odabirom režima vožnje, praktično možete voziti novi model 500 samo sa papučicom za gas. Zapravo, otpuštanje papučice dovodi do mnogo većeg usporavanja nego kod normalnog motora sa sagorijevanjem, skoro kao da ste pritisnuli kočnicu. U svakom slučaju, kočnica se mora koristiti da biste potpuno zaustavili automobil, ali uz svakodnevnu upotrebu i malo iskustva, moguće je voziti samo sa papučicom za gas. Motor raspolaže sa 87 kW,  obezbjeđujući maksimalnu brzinu od 150 km/h (samo-ograničavajuću) i ubrzanje od 0 do 100 km/h za 9 sekundi a od 0 do 50 km/h za 3,1 sekunde.

 

 

Drugi nivo autonomne vožnje i povezanosti

 

Automobil budućnosti nije samo običan električni gradski automobil, već ide korak dalje: bukvalno ide na naredni nivo budući da je prvi automobil u svojoj kategoriji koji u ponudi ima 2. nivo autonomne vožnje, pružajući urbanoj mobilnosti sve povezane prednosti. Tehnologija nadzora prednje kamere nadzire sve oko vozila, i uzduž i poprijeko. Inteligentan adaptivni tempomat (iACC) sistem koči ili ubrzava u odnosu na bilo šta: automobile, bicikliste, pješake. Lane Centering održava vozilo u sredini trake kada su oznake ispravno prepoznate. Intelligent Speed Assist očitava ograničenja brzine i preporučuje njihovo pridržavanje, dok Urban Blind Spot koristi ultrasonične senzore za nadzor slijepih tačaka i upozorava na bilo kakve prepreke sa trouglastom lampicom upozorenja na bočnom retrovizoru. Tu je i Attention Assist, koji pruža upozorenja da displeju, preporučujući Vam da stanete i napravite pauzu kada ste umorni. Najzad, senzori od 360° daju pogled odozgo radi izvegavanja bilo kakvih prepreka tokom parkiranja ili izvođenja kompleksnih manevara. Novi Fiat 500 je prvi automobil FCA kompanije koji ima novi Uconnect 5 sistem za informacije i zabavu, povezanu platformu koja je dizajnirana za budućnost. Razvijen sa idejom pružanja potpuno novog korisničkog iskustva kupcima, FCA koristi laki, intuitivni i neverovatno prilagodljivi Android Automotive operativni sistem. Na primer, možete koristiti vidžete kako biste konfigurisali način na koji se prikazuju funkcije i aplikacije. Apple CarPlay je već dostupan bežično. Siste je takođe spreman da ponudi istu funkcionalnost za Android Auto. Ukratko, model 500 nudi glatku integraciju sa Vašim pametnim telefonom, nudeći 10,25-inčni ekran visoke definicije osjetljiv na dodir, sa horizontalnim oblikom koji se savršeno uklapa u kontrolnu tablu vozila, prateći njegove linije.

 

 

UConnect 5 u kombinaciji sa Telematic Box modulom, kao i obaveznom funkcijom poziva u hitnim slučajevima, nudi kupcima mnoštvo inovativnih usluga povezanosti:

 

- My Assistant: sistem asistencije koji povezuje kupca sa asistentom kako bi mogao da zatraži pomoć u slučaju kvara i da dobije podršku za rješavanje bilo kakvih problema. Kupac će takođe dobiti izvještaj putem e-pošte, kojim mogu provjeriti trenutni status automobila.

 

- My Remote: na svom pametnom telefonu, kupci mogu provjeriti nivo napunjenosti baterije, zakažu punjenje vozila tokom najisplativijih termina; pronađu tačnu lokaciju svog vozila; zaključaju i otključaju vrata; upale i ugase svjetla i podese sistem klimatizacije.

 

- My Car: kako biste provjerili stanje Vašeg vozila, sa trenutnom provjerom različitih parametara, od pritiska u gumama do termina servisa.

 

- My Navigation: putem mobilne aplikacije, možete poslati destinaciju sistemu navigacije u vašem automobilu, identifikovati rutu, provjeriti stanje u saobraćaju i vremenske prilike na putu, kao i kamere za nadzor brzine. Takođe možete vidjeti lokacije za punjenje u Vašoj blizini, grafičkim prikazivanjem tačaka na mapi do kojih možete doći na osnovu preostalog nivoa napunjenosti baterije, Mape se uvijek mogu ažurirati putem interneta.

 

- My Wi-Fi: pravi hotspot koji povezuje do osam elektronskih uređaja na internet u isto vrijeme, kao i kod kuće. My Wi-Fi Vam takođe dozvoljava da komunicirate sa svojim vozilom putem tehnologije za glasovnu asistenciju Amazon Alexa, vodeće u industriji.

 

- My Theft Assistance: kupci se odmah obaveštavaju u slučaju krađe njihovog vozila. Kada organi reda potvrde krađu, sistem za bezbjednost kupca će pružiti podršku pri vraćanju vozila.

 

 

Dakle, Novi 500 je savršeno povezan: on razgovara sa Vama i unutar i izvan vozila, dozvoljavajući Vam da podesite rutu navigacije unaprijed, i da bude klimatizovan čim uđete. A kada otvorite vrata automobila, vaš mobilni telefon će se povezati za samo 5 sekundi. Takođe, više nećete morati koristiti kabal za punjenje. Prvobitna verzija će takođe imati Natural Language sistem interfejsa, sa naprednim prepoznavanjem glasa, tako da možete da razgovarate sa svojim vozilom kako biste kontrolisali parametre, podesili klimu ili izabrali svoju omiljenu muziku.

 

 

Stil i dizajn

 

Što se tiče stila, Novi Fiat 500 primjenjuje buduću mobilnost na italijanski način, spajajući značajno naslijeđe prethodne dvije generacije. Zato što nikad ne smijemo zaboraviti da je novi model 500 ono što jeste, kultni gradski automobil sa istim stilskim proporcijama i jasnim dizajnom, obilježje našeg vremena. Klasičan, kul, i utemeljen u 63 godine istorije. Tokom faze dizajniranja, u Fiat Centro Stile radilo se na jasnim linijama i konzistentnom jeziku kako bi definisao izgled treće generacije: svjež, napredan i kompaktan, dok je u isto vreme vijugav i elegantan, oblikovan oko proporcionalnijeg pristupa šasiji. Ovo ga čini prostorno privlačnim, dajući utisak poboljšane stabilnosti i dimenzionalnog prisustva. Još jedan zahtjev je da se novom modelu odmah da poseban logotip „500“, koji se nalazi u centru prednje značke po prvi put, umesto logotipa Fiat. Aktuelni logotip „500“ na zadnjem dijelu održava svoju vezu sa prošlošću, iako transformisanu u posebnu potpuno električnu verziju: izdvojen je i ukrašen ivicom svijetlo plave boje, sa igrom dizajna i boje koje pretvaraju zadnju nulu u slovo „E“. Novi 500 ima sve elemente stila, osim što je tiši, čistiji i svježiji. Prednja strana je vertikalna kao u verziji iz 1957, čineći je manje nedostižnom, gotovo okrenutom putu, a dinamički osjećaj profila je naglašen. Linija razdvajanja prve generacije odvojila je poklopac motora od kružnih farova, dok je danas to razdvajanje redizajnirano, podijelivši modularno eliptično svjetlo sa trepavicama na haubi. Nešto eliptičniji, još uvek legendarni farovi su tehnološki i moderni, što rezultira privlačnijim izgledom, dok su kvake na vratima potpuno osvježene, sa odjeljkom za električno otključavanje. Automobil s osmijehom, koji nije izgubio „bezbrižnu“ konotaciju izraženu svojim empatičnim prednjim dijelom, čak ni u trećoj generaciji. Njegova forma pokazuje isti stvaralački duh. Supstanca nove platforme pružila je trećoj generaciji 500 neverovatnu prisutnost: širi je za 6 cm i duži za 6 cm, međuosovinsko rastojanje je produženo za 2 cm, a točkovi su veći i udaljeniji, što pruža veću udobnost uprkos tome što je dužina i dalje manja od četiri metra. Unutrašnjost električnog 500 potpuno je nova i elegantna, i jasno upućuje na elemente prve generacije. Dizajner enterijera, Stilski Centar je opremio enterijer tako što je efikasno distribuirao najveći dio kako bi se postigla formalna jednostavnost, estetika uređenja i vizuelna jasnoća. To se može vidjeti u širokoj i tankoj komandnoj ploči i modularnim rješenjima za odlaganje između dva prednja sjedišta na kojima je izvorno postavljena konzola za mjenjač, značajno poboljšavajući uočljivi komfor. Iza ramena i za noge ima više prostora, dok ravno dno može smjestiti litijumske baterije bez ugrožavanja kapaciteta prtljažnika, koji ostaje nepromijenjen. Rezultat je dobro osmišljeno i čistije okruženje, sa manje dugmadi i oštrim, skladnim linijama koje se odnose na održivost. Što se tiče hibridnog Fiata 500, uključujući i električnu verziju, za neke nivoe opreme postoje i sjedišta napravljena korišćenjem „Seaqual“ materijala, napravljene od plastike izvađene iz mora, dok se drugi uglavnom koriste eko kožu umesto prave kože.

 

 

Nevjerovatno uzbuđenje

 

Fiat 500 je oduvijek bio sinonim za uzbuđenje. Tako i treća generacija zadivljuje i pre pritiskanja dugmeta za pokretanje. Novi model 500 debitovao je u kabrio verziji: prvi kabriolet četvorosjed sa nula emisije: potpuno otvoren, potpuno električan, potpuno nečujan. Kao ikona Slatkog života (La Dolce Vita), morao je ponovo da se rodi kako bi povratio sav šarm forme i zvukova. A što se tiče zvukova, evo još jedne posebne karakteristike novog gradskog automobila, koja će postati vidljiva kasnije: akustični sistem za uzbunu (AVAS), akustično upozorenje za pješake koje je obavezno pri brzini do 20 km/h; odabrani zvuk nije uobičajeni akustični signal, već muzika iz filma Amarkord Nina Rote, u čistom stilu Slatkog života, primer najoriginalnije italijanske kreativnosti.

 

 

„La Prima“ prvo lansirano izdanje dostupno je za predrezervaciju

 

San se ostvaruje: La Prima prvo izdanje, ograničena serija dizajnirana za predstavljanje Novog Fiata 500, sa svojim istaknutim stilom, ekskluzivom, tehnologijom i povezanošću. Od danas, 4. marta,  može se poručiti putem onlajn sistema za predrezervacije na sajtu www.fiat.com*, prateći jednostavnu proceduru od svega tri klika. Stil. To je jednostavno model 500, i kao takav ne može da ne oličava stil i pridaje pažnju svakom detalju. Štaviše, električan je, pa tako i održiv, a čak je i izbor boja bio inspirisan prirodom i njenim osnovnim elementima. La Prima je dostupan u tri boje:

 

 

- Mineralna siva (metalik), koja podsjeća na zemlju,

 

- Okeansko zelena (s bisernim odsjajem), koja predstavlja more,

 

- Nebesko plava (troslojna), kao omaž nebu.

 

 

Prvu verziju karakterišu i kompletna LED svetla, tapacirung od eko-kože, felne od 17 inča u obliku dijamanta i hromirani detalji na prozorima i bočnim stranama. Ekskluzivnost. Oni koji priželjkuju novi model 500 La Prima zahtijevaju da svi njegovi detalji budu ekskluzivni: monogramirani meki krov, i oznakom „1 of 500“ pored imena zemlje u kojoj je vozilo kupljeno na prvih 500 primjeraka prodatih u većim zemljama.

 

 

Tehnologija. „La Prima“ je opremljen najnaprednijim dostupnim sistemima ADAS:

 

 

- Autonomno kočenje u nuždi uz detekciju pješaka i biciklista, Inteligentni pomoćnik za brzinu

- Kotrola praćenja traka;

- Kamera za vožnju unazad visoke rezolucije sa dinamičnim smjernicama;

- Inteligentni prilagodljivi tempomat (iACC) i Centriranje vozila u traci;

- Automatsko paljenje farova i Automatski visoki/niski snop svjetlosti;

- Hitan poziv;

- Električna parkirna kočnica.

 

Naravno, opremljen je i Sistemom autonomne vožnje drugog nivoa, što je prvo prisustvo ovog sistema u gradskom autu. Novi UConnect 5 sistem za informisanje i zabavu: 7-inčni TFT ekran, Radio-navigacija sa 10.25-inčnim ekranom osjetljivim na dodir, Digitalno emitovanje zvuka, Wireless CarPlay / Android Auto, modul telematičke kutije.

 

 

„La Prima“ kabriolet sa svim opcijama je jedini električni kabriolet sa četiri sjedišta. Dolazi sa novim sadržajem kao standardnim, poput brzog punjača od 85 kW i unutrašnjošću koja se sastoji od instrument table i sjedišta od eko-kože. Kako biste rezervisali primjerak „La Prima“ ograničene serije, jednostavno posjetite portal www.fiat.com*, i uz samo tri klika i depozitom od 500 eura, možete da postanete deo mobilnosti budućnosti. Neophodni koraci su vrlo jednostavni i brzi: odaberite boju, registrujte se i odaberite zastupništvo, zatim uplatite 500 evra depozita, koji uvijek podliježe povraćaju. Unikatni i ekskluzivni sistem koristi Vaš poštanski broj kako bi identifikovao dostupne ekološke podsticaje, i prikazao konačnu cijenu, kao i nacionalne i lokalne podsticaje dostupne u Vašoj oblasti. Iznos od 500 eura ne predstavlja kaparu, već služi kao dokaz o zainteresovanosti za kupovinu kopije modela La Prima ograničene serije, od koga je ograničeni broj primjeraka dostupan u svakoj zemlji. Cijena novog 500 „La Prima“ kabrioleta, uključujući uređaj Easy WallboxTM, je 37.900 eura (ne računajući ekološke olakšice u Vašoj državi).

 

*u zavisnosti od tržišta

 

 

Leonardo Di Kaprio, promoter projekta novog modela 500

 

Kako bi pomogao razvoj strategije Novog Fiat 500, inspirisanog promenom i željom da se Zemlji pruži bolja budućnost, brend Fiat je pozvao zvijezdu koja je posvećena borbi protiv klimatskih promjena i branjenju biodiverziteta već duže od 20 godina: Leonarda Di Kaprija. Američki glumac i aktivista je prihvatio filozofiju Novog Fiata 500 i želi da učestvuje u promociji misije brenda Fiat. Video kampanja naziva „All-In“ (Uložiti sve), koja je postavljena danas na Youtube, a posvećena je „La Prima“ launch edition / prvobitnoj verziji, uključuje Leonarda Di Kaprija koji poziva sve da se više posvete borbi protiv klimatskih promjena, sa održivošću kao ciljem: „Moramo uložiti sve“, kaže on u svom govoru. Fiat je prihvatio izazov, čineći ovo dijelom svoje misije, i dao je svoj najdragocjeniji dragulj, model 500, kako bi ponudio svoj prvi potpuno električan model. Potpunom elektrifikacijom modela 500, možemo pomoći očuvanju Zemlje, našeg doma. „Reinkarnacija“, takođe dostupna na YouTube kanalu, govori o brendu koji se transformisao kroz godine, inspirisao promjene od 1957. godine, kako je i rečeno u samom video. Ova strategija dijeljenja ideja i projekata takođe uključuje druge partnere sa kojima Fiat sarađuje na Unikatima (One off), prva tri jedinstvena i specijalna primjerka Novog Fiata 500 koji će biti prodat na aukciji, a zarada od njihove prodaje će se dati jednoj od ekoloških udruženja Leonarda Di Kaprija.

 

 

 

Unikati

 

Tri unikata predstavljena danas u Milanu služe kao svjedočanstvo opsežnoj održivosti, a želja da se prione na unapređenje planete je trenutno veoma jaka. Kompanije kao što su Đorđo Armani, Bulgari i Kartel, simboli italijanske izuzetnosti u svetu, sarađivale su na projektu Novi model 500, sa zajedničkom željom da udahnu život promeni, stvarajući tri jedinstvena modela kojima će proslaviti dolazak prvog projekta Novi 500, i željele su, zajedno, da daju prostora ovoj promjeni uz tri jedinstvena modela koja slave dolazak prvog potpuno električnog FCA automobile od samog početka. Fiat 500 je oduvijek bio italijanska ikona, Fiatov mališan, probijajući se u svijetu na taj način što je postao najprodavaniji FCA automobil na stranom tržištu i što je u Muzeju moderne umjetnosti u Njujorku. Uporedivo s visokom modom, dizajnerskim dijelom i ukrasom, Fiat je odabrao samo najbolje za projekat Novi model 500 - Armani, Bulgari i Kartel. Kombinacija svih njihovih vrijednosti oživjela je tri vrlo posebna unikata, koje se posebno izdvajaju svojim stilom, kreativnošću i zanatom, a temelje se na upotrebi prirodnih, recikliranih i obnovljivih materijala.

 

 

Đorđo Armani 500

 

Samo Đorđo Armani, neprikosnoveni kralj italijanske elegancije na svijetu, je taj koji može da interpretira stil. Njegova kuća visoke mode prenijela je svoju verziju električnog 500 modela, Armani 500, u ime vanvremenskog tkanja i održivosti. Koristeći lasersku tehnologiju, Armani je želio da oblikuje metalni pokrov karoserije automobila (i na kraju da ga izreže) s ekskluzivnim micro-ševron graviranjem, što ga dovodi što bliže trodimenzijalnom izgledu tkanine. Kao rezultat imamo poboljšanu Armani sivo-zelenu boju sa efektom svile. Štaviše, neprozirna boja korišćena za eksterijer je inovativan proizvod. Dok logotip „GA“ predstavlja snažnu karakteristiku dizajna felni i prilagođava tkaninu mekog gornjeg dijela, prozori boje ćilibara doprinose izgledu koji odiše harmonijom i sofisticiranošću. Neutralne i elegatne nijanse se nastavljaju u enterijeru: sjedišta su presvučena originalnom „golom“ prirodnom kožom, od snabdevača Poltrona Frau, u „greyge“ boji sa mikro-ševron vunenim trakama, ukrašenim detaljima koji su preuzeti iz majstorstva najboljih kožnih dobara. Prirodnost i autentičnost materijala je takođe naglašena vijugavim i skulpturalnim umetkom kontrolne table, koji je pokriven drvetom sa dorađenim linijama godova, ukrašenog tankom aluminijumskom intarzijom, inspirisanog elegancijom i savremenošću Armani/Casa linije.

 

 

B.500 „MAI TROPPO“

 

Ekskluzivni Bvlgari B.500 „MAI TROPPO“ je omaž majstorstvu i ljepoti. 500 je oduvijek igrao ulogu u Dolče Viti (La Dolce Vita), italijanskoj legendi rođenoj iz ljubavi prema ljepoti i umjetnosti. Novi tumač ovih vrijednosti je Balgari, amblem italijanske savršenosti, brend koji je tokom godina uvodio novine mijenjanjem pravila svjetskog nakita i pokretanjem novih trendova koji su postali legende savremenog dizajna. Novi 500 je pravi dragulj, sa svojim enterijerom od najkvalitetnijih materijala, ukrašen najvećom pažnjom prema detaljima i jedinstvenim završecima koji podsjećaju na živopisne, nepogrešive kombinacije boja i motiva i veličaju Balgarijevo rimsko poreklo. Stoga se ne može drugačije ni zvati do „MAI TROPPO“ [nikad previše]. Ovaj ekskluzivni primjerak boje šafrana sa bisernim odsjajem, čuvenu Balgari nijansu inspirisanu intenzivnim spektrom boja rimskih zalazaka sunca. Ovaj efekat je pojačan nijansom boje proizvedene stručnom ručnom tehnikom. Boja šafrana naglašava karakter automobila kao „dragulja“, koji u sebi ima zlatnog praha, iskorišćenog od ostataka prilikom izrade nakita. Krajnji rezultat: ekološki prihvatljiv automobil, u punom sjaju. Pored zlatne boje, B.500 ima bočne pragove i prednje letvice obrađene tehnikom preljeva; posebno dizajnirane felne u obliku zvijezde, istorijskog simbola Balgarija, sa crnim lakom sa zlatnom bordurom i znakom „dragulja“ od poliranog zlata na bočnoj strani, sa B.500 logotipom optočenim dijamantima. Filozofija ponovne upotrebe nastavlja se u enterijeru, sa površinom na instrumentnoj ploči koju je još elegantnije oblikovao presvlakom nasleđenim Balgari svilenim maramama iz prošlih kolekcija. Sjedišta su u teal koži sa vezom „Diva“, zlatnim detaljima i komadima marama. Pravi dragulj interijera su tri poludraga kamena, ametist, topaz i citrin, postavljeni u broš koji može da se skida, koji su napravili majstori zlatari u Balgariju i koji je postavljen u sredinu upravljača.

 

 

500 Kartell

 

Kreativnost i inovacija su elementi koji su inspirisali ekskluzivni model 500 Kartell, od ikone italijanskog industrijskog dizajna, koji stalno eksperimentiše i istražuje nove estetske i funkcionalne izražaje za plastiku. Posljednjih godina, brend  Kartell je takođe bio uključen u razvoj sve održivijih vrsta plastike. Novi model 500 Kartell je savršena mješavina materijala koji se spajaju kako bi udahnuli život u istinski predmet savremenog dizajna. Na eksterijer je primjenjen koncept „monoblock color“ gdje se različiti materijali – metal, staklo, guma, plastika i tekstil – javljaju u istoj boji: Kartell plavoj, nastaloj od Yves Klein plave nijanse, univerzalno prepoznatljive boje ovog brenda. Površina karoserije je u Kartell plavoj boji sa efektom ogledala dobijenim upotrebom Kartell plave sa efektom ogledala sa ekološki prihvatljivom hromiranom farbom. Logoi dva brenda ističu se naspram karoserije zahvaljujući pjeskiranju polikarbonata, kao bi se dočarao osećaj materijala i dubine. Najsimboličniji elementi spoljašnjosti, pored efekta boje, su komponente od polikarbonata recikliranog od otpadnih paraboličnih projektora, koje su iskorišćeni za masku hladnjaka, točkove i kućišta retrovizora. Ovi objekti su jedinstvenog dizajna inspirisanog šarama Kabuki lampe brenda Kartell, stvoreni su i dizajnirani od strane Ferućija Lavianija (Ferruccio Laviani) kao motivi koji upućuju na novi identitet vozila, sa jedinstvenim detaljima koji podsećaju na teksturu lampe, i postaju specijalni elementi vozila. Kabuki šara ostaje glavna tema i u unutrašnjosti, sa poklopcem od polikarbonata na umetku na kontrolnoj tabli i prozirno primenjena na sedištima. Konstrast između Kartell plave boje spoljašnjosti i vedrine u unutrašnjosti je zasenjujući, i daje jasnu i svijetlu sredinu, koja kombinuje tople i hladne boje. Takozvana taktilna tekstilna plastika koja koja se nalazi u unutrašnjosti je 100% reciklirani polipropilen, kao i stolice iz najskorije Kartell kolekcije. Tkanine poprimaju prirodan, komforan izgled, od potpuno recikliranog poliestera.

 

 

Fiat 500, „italijanska ikona i počasni član“ udruženja Altagamma

 

Svjetska premijera Novog Fiat 500 u Milanu je takođe prilika da se objavi potvrda modela FIAT 500 kao „italijanske ikone i počasnog člana“ udruženja Altagamma, koje od 1992. godine okuplja najbolje kompanije iz kulture i kreativne industrije koje promovišu italijansku izvrsnost i životni stil širom svijeta. Jedinstvena u svojoj širini, Altagamma okuplja 107 brendova iz svijeta mode, dizajna, nakita, hrane, ugostiteljstva, adrenalina i wellnessa. Zajedno imaju preko 9,000 godine istorije, što je u prosjeku 85 godina po kompaniji. Danas, Fiat 500, simbol „napravljenog u Italiji“ i ikona i ambasador italijanskog životnog stila širom svijeta, postaje „počasni član“ prestižnog udruženja. Gradski automobil kompanije FIAT, sada u svojoj trećoj generaciji, je na vrhu talasa od 1957. godine. Tokom 63 godine svoje istorije, stvorio je sebi poziciju u svijetu, postajući simbol gradske mobilnosti prošlosti, sadašnjosti i budućnosti. Novi status modela Fiat 500 zauzeo je svoje mjesto,  a dugogodišnja je saradnja između kompanije FCA i udruženja, zahvaljujući drugim brendovima grupe koji su već dio udruženja Altagamma.

 

 

“My Dream Garage”*, ekskluzivna garaža kompanije FCA

 

Ostajući na temi ekskluzivnosti, kupovina Novog Fiat 500 je jednaka ulasku u „Kuću brendova“, veoma ekskluzivan klub. To znači biranje električnog, ali s vremena na vrijeme možete odabrati da vozite automobil koji Vam je najpotrebniji: drugi model iz porodice novog modela 500 poput 500X ili 500L, italijanski sportski automobil poput modela Alfa Romeo Giulia ili Stelvio, ili čak američki terenac poput nezaustavljivog modela Jeep Wrangler, Compass ili Renegade. Sve ovo je moguće uz „My Dream Garage“, nove usluge mobilnosti kompanija FCA i Leasys, naše kompanije za lizing i mobilnost, ekskluzivno za kupce novog modela FIAT 500.

 

To će biti nova pretplatnička usluga, nudeći mogućnost iznajmljivanja automobila FCA grupe po potrebi i prema zahtjevu.

 

 

*Usluga je dostupna samo na nekim tržištima.

Datum objave: 05/03/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook