Naslovna > Teme > VW smanjuje broj prodajnih salona i okreće se online prodaji

Volkswagen

VW smanjuje broj prodajnih salona i okreće se online prodaji

U cilju smanjenja troškova poslovanja Volkswagen će diljem Evrope smanjiti broj prodajnih salona.

Koncern Volkswagen odlučio se na dodatno smanjenje troškova poslovanja. Jedan od koraka je smanjenje broja prodajnih salona. Kao kompenzacija dolazi online prodaja koja u razvijenijim zemljama poprima sve veći zamah.
U saopštenju piše da će pod ovu mjeru doći svih 12 VW AG marki. Planirano smanjenje prodajne mreže je za 10% a obuhvaća oko 3.000 evropskih trgovaca. Na taj se način želi povećati dobit što će usmjeriti ka daljem razvoju EV vozila.
Ono što se za sada zna jeste da će servisna mreža ostati nedirnuta. Ipak, za godinu – dvije i na tom se planu očekuju velike promjene jer će na cestama biti sve više potpuno električnih vozila. A baš na tom planu Volkswagen bez lažne skromnosti želi postati svjetski broj 1. 

Datum objave: 13/10/2017
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook