Williams Engineering nalazi se pod istim krovom kao legendarna F1 ekipa Williams. Sfera interesa već duže vrijeme nije isključivo F1 jer kao što se zna Williams se uspješno bavi projektovanjem i proizvodnjom raznih komponenti hybridnog pogona.
Platforma kodnog imena FW-EVX donosi trenutno najmoderniju tehnologiju uz čiju se pomoć dobiva za 40% lakša platforma u odnosu na onu istih dimenzija napravljenu od aluminija. Ne treba biti vidovit pa zaključiti da su ogromna iskustva sa ugljičnim vlaknima stečena u najelitnijoj grani auto – sporta, Formuli 1, prenesena na viskoserijske automobile.
Struktura šasije je vrlo jaka i sigurna što je od presudne važnosti za lako zapaljive baterije. Sve je predviđeno i za instaliranje sistema hlađenja neophodnog za efiksno snižavanje temperature baterije.
Tehnički direktor Williams Engineeringa Paul McNamara još nije otkrio planove za platformu ali je gotovo 100% sigurno da će je ponuditi proizvođačima automobila koji u skorije vrijeme planiraju konverziju na potpuno električna vozila. Obzirom da je takva većina slobodni smo zaključiti da problema sa plasmanom ne bi trebalo biti...