Naslovna > Automobili > Volkswagen > Passat > Za svaki dan i svaku priliku
FOTO GALERIJA (11)

Predstavljamo - VW Passat Alltrack

Za svaki dan i svaku priliku

Šminkerski dotjerana off-road verzija karavanskog Passata plijenu pažnju robusnom izvedbom, bogatom opremom i raskošnim pogonskim potencijalom, koji mu omogućava da bude automobil za svaki dan i svaku priliku...

Tokom protekle četiri decenije proizvedeno je više od 15 miliona Volkswagen Passata, što dovoljno govori o tome koliko je ovaj „narodni“ allrounder popularan na automobilskom tržištu. Osim dokazane robusnosti, svaka generacija Passata sa sobom je donosila nešto novo što je bilo gotovo preko noći cijenjeno među klijentelom. Veliki raspon karoserija, pogonskih jedinica, paketa opreme u zbiru su rezultovali da je svaki kupac, bez obzira na zahtjeve, mogao da dobije upravo onakav automobil kakav želi. Ove godine porodica Passata je proširena za još jednu varijantu, specijalistu koji će, po svemu sudeći, imati veliki broj pristalica. Riječ je o modelu Alltrack, vozilu koje će u VW gami biti pozicionirano između standardnog Passata karavan i SUV-a Tiguan, iz prostog razloga što je od njih naslijedio upravo ono najbolje što mogu ponuditi svojim vlasnicima.

 

Kako u VW-u navode, Passat Alltrack namijenjen je vozačima koji automobil često koriste kao vučno vozilo, često silaze van uređenih puteva, a uz to nikako ne žele da se liše prostranosti i naglašenih sportskih karakteristika. Već na prvi pogled je jasno da je Passat Alltrack dovoljno poseban, jer u poređenju sa standardnom karavanskom varijantom, novi model je definisan naglašenijim branicima u SUV stilu, specijalnim 17-colnim točkovima i bočnim zaštitnim obrubima blatobrana i pragova. 

 

 

Eksterijerne posebnosti uključuju i obrube stakala, kućišta vanjskih retrovizora i rešetku grila u mat hrom stilu, dok su standardni krovni nosači u boji eloksiranog srebra. Standardna vanjska obilježja uključuju i metalizirane aplikacije donjeg zaštitnog dijela prednje i zadnje sekcije, svjetla za maglu, kao i nezaobilazne hromirane završetke izduvnog sistema. Za razliku od robusnog vanjskog dijela, Passat Alltrack u enterijeru pokazuje sasvim drugačije lice, ono nježnije i elegantnije, koje će udovoljiti željama i najizbirljivije klijentele, bez obzira na to zahtijevali oni komfor, bezbjednost, tehničke pikanterije ili sve troje odjednom. Sam enterijer se malo razlikuje od onog u standardnoj verziji, ali razlike ipak postoje u tolikoj mjeri koliko je to potrebno pa da Alltrack bude drugačiji.

 

 

Otvaranjem vrata prvi posebni detalj je ukrasna pločica na pragu od nerđajućeg čelika sa natpisom Alltrack, a zatim su tu i sjedišta presvučena kombinacijom platna i alcantara. Decentni natpis Alltrack postavljen je i na centralnom grebenu, a pojavljuje se i na info-displeju instrument table, koja se tradicionalno osim preglednosti može pohvaliti i potpunim informacijama, uključujući nadzor pritiska u pneumaticima i otkrivanje umora vozača. Pored uobičajenih elemenata opreme, Alltrack dolazi sa standardnom automatskom klimatizacijom, elektrifikovanim staklima i retrovizorima, elektronskom parkirnom kočnicom sa Auto Hold funkcijom, parking senzorima, te RCD310 audio CD sistemom snage 4x20 Watti. Osim brojnih pretinaca, sjajnu funkcionalnost zaokružuje i prostrani prtljažnik zapremine 603 litre, koji se uobičajenim preklapanjem zadnje klupe može povećati do krajnju 1.731 litru.

 

 

 

 

Passat Alltrack se nudi u kombinaciji sa pogonom na prednje ili na sva četiri točka odnosno sa 4Motion sistemom, te šestostepenim manuelnim i DSG mjenjačima. Međutim, u oba slučaja ovaj model je sposoban za vuču prikolice do dvije tone, što je 300 kilograma više u odnosu na standardni Passat, te proboj kroz zahtjevnije off-road terene. Da bi sve to obavio bez greške brine se paleta sastavljena od dva benzinska TSI agregata zapremine 1.8 i 2.0 litre sa 160 i 210 KS i dva 2.0-litarska TDI dizelaša sa 140 i 170 KS. Sa ovakvim pogonom i 30 mm višim podvozjem u odnosu na standardni Passat karavan, Alltrack je i više nego sposoban da se uhvati u koštac sa zahtjevnijim terenima, u čemu mu pomaže i Hill Decent Assist pomoćnik za silazak niz nagib veći od 10 stepeni, te EDS elektronski kontrolisana blokada diferencijala.

 


VW Passat Alltrack bez ikakve sumnje predstavlja istinsko osvježenje na tržištu, a da u njegov uspjeh ne treba nimalo sumnjati, najbolje pokazuje popularnost standardne, aktuelne verzije, koja je ne samo u našoj zemlji jedan od najpoželjnijih automobila u klasi. Passat Alltrack u inostranstvu startuje od 30.030 eura, dok cijene za naše tržište još uvijek nisu formirane.

 

Datum objave: 26/06/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook