Naslovna > Automobili > Porsche > Cayman > Zagarantovana zabava u vožnji
FOTO GALERIJA (7)

Porsche Boxster i Cayman GTS

Zagarantovana zabava u vožnji

Sa najnovijim GTS modelima Boxstera i Caymana Porsche je zaokružio ponudu ova dva modela i pogonski ju osvježio sa novom verzijom atmosferskog V6 benzinskog motora…

Četvrta generacija Porsche Boxstera i Caymana sa novom oznakom 718 predstavljena je još 2016. godine kao zamjena za veoma uspješnu seriju 981. U startu prodaje ponuđena je u standardnim i S verzijama pogonjenim osnovnim 2.0 i 2,5-litarskim četverocilindarskim turbobenzinskom motorima. Jači je vremenom razrađen i u T i GTS verzijama, da bi prošle godine bili predstavljeni atraktivni Boxster Spyder i Cayman GT4 sa novim 4.0-litarskim atmosferskim bokser motorom sa šest cilindara, koji je preuzet od broj veće 911-ke.

 

 

 

Pritisnut sve strožim ekološkim standardima i ograničenjima Porsche se nakon samo tri godine opet odlučio vratiti tradicionalnim šestocilindarskim atmosfercima pa je Boxter i Cayman GTS za 2020. godinu opremio sa 4.0-litarskim motorom iz Boxster Spydera i Caymana GT4, koji u ovom modelu, podsjećamo, razvija 420 KS. Za potrebe GTS-a njegov maksimalni potencijal blago je prigušen i limitiran na 400 KS, čisto da bi bila ispoštovana modelska hijerarhija u kojoj je GTS pozicioniran ispod Spydera. Navedeni pogonski potencijal dovoljan je da GTS modeli od 0 do 100 km/h ubrzaju za 4,5 sekundi i da dostignu najveću brzinu od 293 km/h. U odnosu na prethodni Boxster GTS koji je iz 2,5-litarskog turbomotora dobijao 265 KS navedeno ubrzanje je smanjeno za samo 0,1 sekundu, dok je najveća brzina povećana za 3 km/h. Sa novim motorom zadržane su stare performanse i bez turbopunjača, što je veliki uspjeh za Porscheove inženjere.

 

 

 

Njegovo centralno pozicioniranje ostavilo je dovoljno slobodnog prostora da se u prednjem i zadnjem dijelu naprave dva prtljažnika kapaciteta 120 i 150 litara. Enterijer je uređen u sportskom stilu sa trokrakim upravljačem presvučenim neklizajućom alkantarom, koja se zajedno sa glatkom kožom nalazi i na mnogim ostalim elementima enterijera. Pripadnost GTS seriji naglašena je sa izvezenim logotipom na naslonima za glavu i sa jednim otisnutim na podlozi okruglog obrtomjera na sredini instrument table. U skladu sa Porscheovom savremenim standardima podešavanje pogonskih karakteristika obavlja se na okruglom kontroleru se desne strane kola upravljača, dok su komande za podizanje i spuštanje krovnog mehanizma kod Boxtera integrisane na tunel mjenjača sa mnoštvom ostalih klasičnih tastera. GTS modeli serijski dolaze sa podesivim aktivno izduvnim sistemom i vješanjem koje ima mogućnost dodatnog spuštanja za 20 mm. Tu su i Sport Chrono paket i mehanička blokada zadnjeg diferencijala.

 

 

S vana se ova serija ističe po jedinstveno dizajniranim branicima, 20-inčnim alu naplacima i dva razdvojena ovalna izduvna otvora i GTS naljepnicama na vratima. Porsche Boxster GTS već je dostupan za narudžbe po početnoj cijeni od 83.949 eura, dok je za Caymana GTS potrebno izdvojiti 81.926 eura.  

 

 

 

 

 

 

 

 

Tehničke karakteristike:

 

 

Motor: V6 benzinac

 

Zapremina: 3.995 ccm

 

Snaga: 400 KS pri 7.000 o/min.

 

Obrtni momenat: 420 Nm od 5.000 do 6.000 o/min.

 

Ubrzanje od 0 do 100 km/h: 4,5 s

 

Najveća brzina: 293 km/h

 

Prosječna potrošnja: 11,0 litara

 


 

Datum objave: 30/05/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook