Naslovna > Automobili > Renault > Clio > Zanimljiv u svakom pogledu
FOTO GALERIJA (95)

Test – Renault Clio INTENS Energy dCi 110

Zanimljiv u svakom pogledu

Renault Clio kao model na tržištu egzistira već 27 godina i u tom je periodu našao put do više od 13 miliona kupaca. Trenutno aktuelna 4. generacija u osvježenom je izdanju nedavno stigla na naše tržište pa smo među prvima dobili priliku za višednevno testiranje. Piše: Alden Hadžagić


Oštro oko će primijetiti nešto drugačije linije odbojnika na prednjem i zadnjem dijelu vozila dok će i površni poznavaoci automobila odmah opaziti nove svjetlosne grupe, kako prednje tako i zadnje. Skuplji paketi opreme, kao što je naš Intens, podrazumijevaju Full Led svjetla. Usput, tokom noćnih vožnji na otvorenim i nikako osvijetljenim dionicama uvjerili smo se da vrijede svakog novčića.

 

Kao zaštitni znak ove generacije Clia ostalo je koplje koje se proteže po donjem rubu vrata. U prirodi izgleda efektno pogotovo ako je raskošno kromirano kao ovo na našem testnom automobilu. Ništa manje atraktivne nisu ni crne aluminijske felge os 17 cola. Istina one se dobiju uz doplatu od razumno odmjerenih 1.000 KM. Onaj ko je spreman investirati dodatnih 1.200 KM može naručiti jednu od posebnih metalik boja karoserije. Sve su atraktivne a pogotovo crvena koju gledate na našem snimku.

 

 

Radi što većeg stepena personalizacije Renault nudi i niz krovnih naljepnica te još nekoliko stilskih detalja. Prije nego što se zaigrate znajte da se sve dodatno plaća. Sve u svemu mora se reći da decentno osvježena karoserija izgleda svježe te da će kao takva ostati još 3-4 godine kada se po nepisanom pravilu očekuje potpuno novi model. 

 

 

 

 

Unutrašnjost
U sklopu facelifta unutrašnjost je oplemenjena kvalitenijim materijalima i preciznijom finalnom obradom. Na vratima su postavljeni mekši nasloni za laktove a tu je i novi multifunkcionani volan čiji oblik, debljina i kvaliteta kože mogu zadovoljiti i zahtjevnije kupce. Da se nije štedjelo potvrđuje i  ručica mjenjača od pravog aluminija a ne plastike koja liči na njega. Unaprijeđen je rad multimedijalnog i audio sistema iako su i do sada bili među najboljima u klasi. U sklopu već spomenute personalizacije mogu se naručiti sjedišta izvedena kao kombinacija imitacije kože i baršuna. Pored lijepog izgleda odlično drže tijelo u svim uslovima vožnje pa je umor nepoznat pojam. Na prednjim sjedištima vlada puni komfor dok je zadnja klupa nešto skučenija što je karakteristika svih gradskih automobila.

 

Da bi sve bilo lijepo tu su i adekvatni šavovi kao i otvori za ventilaciju dizajnerski  usklađeni sa vanjskim aplikacijama. Već smo prilikom prve vožnje primijetili da je akustična izolacija bogato odmjerena pa je ugođaj potpun. Nije nikakva tajna da svaki automobil nudi onoliko koliko je neko spreman duboko posegnuti u novčanik. Iako se radi o automobilu koji će većinu vremena provesti u gradskim gužvama spisak opreme je fascinantan. Sigurni smo da će neko ko ima problema sa parkiranjem rado izdvojiti 715 KM za čiju protivvrijednost dobiva ''paket sigurnost'' koji podrazumijeva parking senzore 360 °, zadnju kameru i sistem parkiranja ''slobodne ruke''...

 

 

 

 

 

Motor i pogon
Naš testni automobil pod prednjom je haubom imao najjaču i do sada nedostupnu verziju 1,5 dCi motora sa 110 KS. Agilni je motor spojen sa manuelnim mjenjačem sa šest stepeni prenosa. U praksi se kombinacija pokazala idealnom. Uz potpuni izostanak turbo rupe ubrzanja i međuubrzanja su glatka pa je osječaj pod desnim stopalom kao da se radi o motoru sa dvadesetak konjskih snaga više. Oduševljava i elastičnost motora koja dopušta često korištenje 6. stepena prenosa u mjenjaču. Fabrički obećanih od 0 do 100 km/h za 11,2 sekundi i maksimalnih 190 km/h ostvari se bez ikakvih problema. Na kraju testa posebno smo bili oduševljeni prosječnom potrošnjom. U kombinovanim uslovima test smo završili sa prosječnih 5,4 litara s tim da se na otvorenoj regionalnoj cesti potrošnja lako drži ispod 4 litra. Rezervoar zapremine 45 litara sasvim je dovoljan za autonomiju od 900-1.000 KM. O kako se dobrom motoru zapravo radi najbolje svjedoči činjenica da se trenutno ugrađuje u 30-ak raznih modela, što Renaultovih što onih s kojima Francuzi imaju saradnju, a među njima je i Mercedes-Benz. Cijena redizajniranog Clia 4 sa standardnim paketima opreme na našem se tržištu kreće u rasponu 20,500 – 30,150 KM. Sigurni smo da će mnogi zbog bogatog spiska dodatne opreme vjerovatno  probiti prvobitno planirani iznos. Naš tesni automobil sa najbogatijim paketom opreme i dodatnom opremom do registracije košta 33,065 KM...  

Datum objave: 13/03/2017
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook