Kada se 2002. godine Volvo XC90 pojavio na tržištu, on nam je predstavio nekoliko inovacija koje su sigurnost automobila dovele na novi, veći nivo. Prema zvaničnim informacijama, isto možemo da očekujemo i od novog XC90, čija je premijera zakazana za kraj ove godine. Naime, Volvo Car Group otkriva brojne nove sigurnosne karakteristike, a karakteriše ih izuzetna jednostavnost prilikom korištenja.
"Predstavljamo vam prvi Volvo sa sistemom autonomnog upravljanja koji će izbjegavati sudare, a vožnju učiniti još udobnijom,“ istaknuo je Thomas Broberg, Stariji savjetnik za sigurnost pri Volvo Car grupaciji.
Nove tehnologije za nadolazeći Volvo XC90 testiraće brojni predstavnici međunarodnih medija ovoga već ljeta. U te tehnologije spada:
"Kada smo 2002. godine predstavili prvi Volvo XC90, on je donio brojne revolucionarne sigurnosne karakteristike uključujući i prvi na svijetu sistem protiv prevrtanja automobila. Sada otkrivamo nove sisteme za sljedeću generaciju XC90 modela i još jednom potvrđujemo naše vodstvo u automobilskoj sigurnosti," napominje Thomas Broberg.
Ublažavanje posljedica udara u životinje također je pionirska tehnologija koja otkriva životinje i automatski koči kako po danu tako i po noći. Tehnologija je zamišljena da pomogne vozaču da izbjegne sudare ili ublažii brzinu i snagu udarca u životinju, a bit će premijerno predstavljena pred kraj 2014. kada novi Volvo XC90 stigne na tržište.
Prema nultoj stopi ozbiljnih posljedica nesreća
Volvo Car Group predstavio je sve ove tehnologije kao dio napora da se do 2020. godine broj ozbiljno ozlijeđenih ili poginulih ljudi usaobraćajnim nesrećama svede gotovo na nulu. „Car 2 Car“ sistemi komuniciranja između automobila omogćiće međusobnu razmjenu informacija između vozila i njihove okoline čime će se otvoriti fantastične mogućnosti. Vitalne će se informacije razmjenjivati između aktera u prometu kako bi se stvorili uslovii za sigurniju i udobniju vožnju.
Samoparkirajući automobil
Sistem autonomnog parkiranja je konceptna Volvo tehnologija koja omogućava da sam automobil pronađe odgovarajuće mjesto za parkiranje, a vozaču da izađe iz automobila već na ulazu ispred parkirališta. Kombinacija autonomne vožnje s detekcijom i automatskim kočenjem omogućava sigurnu interakciju automobila s drugim vozilima te pješacima na parkiralištu. Brzina i kočenje se prilagođavaju kako bi se automobil glatko uklopio u prostor parkirališta.
To je još jedan dokaz koji govori koliko Vovlo zaista brine o sigurnosti vlasnika njegovih automobila,. Mišljenja oko ovoga su zaista podjeljena, ali moramo da priznamo da svi sa velikim nestrpljenjem očekujemo tu stavku koja će sigurnost vozača i putnika u automobilima da dovde na zaista impresivan nivo.Međutim, to vjerovatno nije sve što možemo da očekujemo od Volva.