Naslovna > Auto moto sport > Završeno testiranje bolida sa istaknutom, legendarnom spoljašnošću koju je dizajnirao Centro Stile Alfa Romeo

Alfa Romeo Racing ORLEN C39

Završeno testiranje bolida sa istaknutom, legendarnom spoljašnošću koju je dizajnirao Centro Stile Alfa Romeo

Alfa Romeo Racing ORLEN je 14. februara došao na probnu stazu u Fioranu da prvi put vidi ovogodišnji model u akciji...

 

Novi C39 model uspešno je završio svoju prvu vožnju tokom testiranja u Fioranu. Bolid za 2020. godinu, koji vozi Kimi Raikonen (Kimi Räikkönen), započeo je svoj takmičarski život nakon što je izašao iz garaže u 9:37 pre podne sa egzotičnom šemom boje spoljašnjosti u dezenu zmijske kože sa tonovima crne i tamno sive boje. Model C39 obišao je 33 kruga oko Fiorano staze, a Kimi je pokazivao sve veće samopouzdanje sa svakim završenim krugom. Automobil se izvijao na oštrim krivinama staze, probijao se pored brzih zavoja dok je Kimi iskušavao njegove sposobnosti, dok ga na kraju dana nije vratio na hlađenje u garažu – pozitivna prva sesija na stazi uoči sezone 2020. godine. Centro Stile Alfa Romeo je inspiraciju za dizajn ove šeme bojenja našao u jednoj od dominantnih ikona brenda, grbu azurne zmije „Biscione“, i razvio je model automobila s bojom koja odgovara njegovom dizajnu. Zmijska šara ne samo da daje modelu egzotičan izgled, već kamuflira njegov uobičajeni izgled i prikriva njegove tajne do zvaničnog predstavljanja. Pored ove posebne nove kože u kojoj je, i nova, ekskluzivna interpretacija logotipa brenda Alfa Romeo u obliku srca izazvala je divljenje javnosti, i predstavlja omaž svetom Valentinu i danu koji slave svi zaljubljeni. Vrh ovog monokok bolida takođe odaje počast radu zaposlenih u Sauber grupi, kao priznanje njihovom doprinosu u stvaranju ovogodišnjeg automobila tima. Devetnaestog februara, nova, oficijalna liverija biće predstavljena u Barseloni.

 

 

 

O brendu Alfa Romeo:

 

Od osnivanja u Milanu,  u Italiji, 1910. godine, Alfa Romeo je dizajnirao i konstruisao neke od najekskluzivnijih automobila, sa najviše stila u istoriji automobilske industrije. Tradicija se nastavlja i danas, kako Alfa Romeo i nastavlja da na jedinstven i inovativan način pristupa dizajniranju automobila. U svakom Alfa Romeo modelu, tehnologija i strast sjedinjuju se da bi stvorili istinsko umetničko delo - svaki detalj je ključan, svaki deo dizajna predstavlja savršenu harmoniju lepote i svrhe, inženjerskih proračuna i emocija. Potpuno oživljavanje duha brenda Alfa Romeo i dovođenja njegove privlačnosti širom sveta na sam vrh jedan je od prioriteta FCA grupe. Pridržavajući se jasne i dobro definisane strategije, Alfa Romeo ispisuje novo poglavlje u svojoj, više od jednog veka, dugoj istoriji koja predstavlja izvrsnu priliku da se ostvari pun potencijal brenda. Danas je, Alfa Romeo je istinski predstavnik najboljih resursa, talenta i praktičnog znanja (know-how) kojima grupa raspolaže. Prvo sa modelom Giulia, a onda modelom Stelvio, Alfa Romeo je stvorio dva modela koji odišu čistim i originalnim duhom brenda - koji se odmah prepoznaje - karakterom. Ovi modeli  predstavljaju  potvrdu duha mehanike emocija (La meccanica delle emozioni) koji Alfa Romeo poseduje, kao i ključne primere onoga što ljudi očekuju od ovog prestižnog brenda. Alfa Romeo osvaja srca novih generacija i ponovo zauzima mesto koje mu pripada kao jedan od najtraženijih svetskih premijum brendova. Brend je  ponovo i jedan od glavnih simbola italijanskog inženjerstva i stila, simbol italijanske tehnološke izvrsnosti i kreativnog duha. Nakon više od 30 godina odsustva iz Formule 1, brend je najavio svoj povratak ovom sportu 2018. godine kao glavni sponzor tima Sauber F1.

 

 

O grupi Sauber:

 

Grupa Sauber sastoji se od tri ogranka - Sauber Motosport AG, koji posluje u okviru tima Formule 1 - Sauber Engineering  AG, koji se fokusira na razvijanje prototipa i proizvodnju aditiva - i Sauber Aerodynamik AG, koji sprovodi  testiranja na maketama bolida i onima u punoj veličini u  najnaprednijem aerotunelu u svojoj fabrici, a ovaj ogranak takođe ostvaruje i značajne inovacije na polju aerodinamike. Ogranci blisko sarađuju kako bi primenili stručnost više od 450 posvećenih pojedinaca u sedištu kompanije u Hinvilu, u Švajcarskoj, na sve interne i eksterne projekte. Od osnivanja 1970. godine, strast prema trkama nalazi se u samom srcu kompanije Sauber. Više od 45 godina, Švajcarska kompanija postavlja standarde u pogledu dizajna, razvoja i konstruisanja trkačkih automobila za razna izdanja šampionata, kao što su Formula 1, DTM i WEC. Nakon sopstvene premijere u Formuli 1 1993. godine, Sauber Motosport AG ustanovio je jednu od malobrojnih tradicionalnih i privatnih timova ovog sporta. Nakon 25 godina takmičenja u Formuli 1, kompanija je pokrenula dugoročno partnerstvo sa glavnim sponzorom, kompanijom Alfa Romeo, 2018, a u sezoni  šampionata 2019. godine takmičiće se pod timskim nazivom Alfa Romeo Racing

Datum objave: 17/02/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook