Naslovna > Automobili > Audi > Q8 > Zbogom dizelaši

Audi SQ7/SQ8

Zbogom dizelaši

Najveći Audijevi performansni SUV-jevi odbacuju dizelske i prelaze na benzinske agregate...

Audi je izvršio nadogradnju svojih SUV modela SQ7 i SQ8 sa novim četvorolitarskim V8 benzinskim agregatom. Ova nova pogonska jedinica zamijeniće postojeće V8 dizelaše, a na tržište će biti dostupan od ove jeseni. Četvorolitarski TFSI se već nalazi ispod poklopca motora modela Bentley Continental GT V8 i Lamborghini Urus, ali sa manje snage. Isporučuje 506 KS i 770 Nm obrtnog momenta, a u oba modela je uparen sa sličnim osmostepenim automatskim mjenjačem i pogonom na sva četiri točka.

 

 

 

Prema informacijama proizvođača novi pogonski sklop omogućava da oba SUV-ja dostižu „stotku“ za 4,1 sekundu i maksimalnu elektronski limitiranu brzinu od 250 km/h. Ovaj novi četvorolitarski benzinac posjeduje tehnologiju deaktivacije cilindara. Sistem može privremeno ugasiti četiri od osam cilindara agregata, što prema riječima proizvođača povećava efikasnost i smanjuje potrošnju goriva. Audi tvrdi da sa ovom pogonskom jedinicom SQ7 i SQ8 prema WTLP testovima imaju potrošnju oko 12 litara benzina na pređenih 100 kilometara.

 

 

 

 

 

Ažurirani SUV modeli dolaze sa nadogradnjama šasije koji uključuju adaptivni vazdušni ovjes, mveći kočioni sistem, veće pnaumatike i aktivno upravljanje sa sva četiri točka. Pri manjim brzinama sistem upravljanja može zakrenuti zadnje točkove za čak pet stepeni u suprotnom smjeru od prednjih kako bi se poboljšao okretni krug vozila. Na većim brzinama sva četiti točka se okreću u istom smjeru kako bi se unaprijedila stabilnost vozila. Vorspung verzija SQ8 je opremljena zadnjim sportskim difrencijalom i elektromehaničkim sistemom aktivne stabilizacije kretanja, što prema Audijevim riječima poboljšava udobnost i smanjuje naginjanje karoserije pri oštrim skretanjima.

Datum objave: 18/07/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook