Naslovna > Automobili > Citroen > DS3 > Žuto mora biti ljuto!
FOTO GALERIJA (14)

Test - Citroen DS3 1.6 THP Sport Chic

Žuto mora biti ljuto!

Francuski konkurent Minija i Fiata 500 nema toliko istorijskih gena kao konkurencija, ali zauzvrat nudi mnoštvo interesantnih i oku lijepih detalja, bogatu opremu i odličan 1.6-litarski turbobenzinac, koji je sposoban da pruži vrhunsku zabavu u vožnji...

Kada je 2009. godine Citroen predstavio prvog predstavnika DS porodice, model DS3, odmah je bilo jasno da će atraktivni mališan zauzeti posebno mjesto na tržištu premijum superminija. Za finalni oblik ovog modela zaslužan je Marl Lloyd, šef dizajnerskog odjela Citroena, koji je već tokom razvoja naglasio da pripadnici DS linije osim imena neće ništa dijeliti sa slavnim prethodnikom, koji je između ostalog predstavljao prekretnicu u razvoju modernih automobila i to ne samo za Citroen, već i za ostale svjetske proizvođače. Koliko je zapravo DS3 drugačiji automobil od sličnih konkurenata, provjerili smo testiranjem 1.6-litarske turbobenzinske THP opcije oplemenjene Sport Chic paketom opreme.

 


Citroen DS3 tehnički je baziran na bratskom modelu C3, ali zahvaljujući potpuno drugačijoj oblikovnoj filozofiji, u gami francuskog proizvođača s pravom je tretiran kao potpuno zaseban model. Dimenzijama, tačnije dužinom od 3.948, širinom od 1.715 i visinom od 1.458, DS3 se uklapa u klasu kompakta do četiri metra dužine, što ga u kombinaciji sa brojnim eksterijernim posebnim detaljima čini izuzetno poželjnim i atraktivnim. Uz prednju sekciju, koja najviše zrači agresivnošću, te prepoznatljivošću, zahvaljujući dizajnerskom potpisu u obliku uspravno postavljenih dnevnih LED svjetala, najupečatljiviji detalj koji DS trojku čini prilično unikatnom je bočni zarez koji se nastavlja na optički nevidljivi B stub.

Svoj naglašeno sportski karakter testni primjerak mogao je da zahvali 1.6-litarskom turbobenzincu sa hladnjakom vazduha, koji pomoću direktnog ubrizgavanja goriva pri 6.000 o/min na prednju osovinu isporučuje 156 KS i 260 Nm obrtnog momenta raspoloživog u režimu između 1.750 i 4.000 o/min. Sa kodnim nazivom Prince, ovaj pripadnik downsizeing serije motora nastao je saradnjom PSA koncerna i BMW-a, a zbog svojih pozitivnih karakteristika, ugrađuje se i u razne modele Peugeota BMW-a i Minija.

Ergonomija je na visokom nivou, a sve komande ugrađene opreme postavljene su nadohvat ruke. Što se tiče same opreme, DS3 Sport Chic sadrži gotovo sve, od audio-sistema sa Connecting Boxom, automatske klimatizacije sa integrisanim osvježivačem vazduha, pa do tempomata i elektrifikovanih stakala i retrovizora. Osim dovoljne prostranosti na prednjim sjedištima u zadnjem dijelu DS3 može da primi dvije, a u slučaju potrebe i tri odrasle osobe, za čiji će se prtljag pobrinuti prostor iza parcijalno djeljive klupe zapremine od osnovnih 285 do krajnjih 980 litara. Nakon što nas je jednostavno oduševio svojim optičkim nastupom, s nestrpljenjem smo dočekali dinamički dio testa, gdje je Citroenov šminker u potpunosti opravdao svoj sportski karakter.

Datum objave: 30/09/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook