Volkswagen je predstavio sportsku varijantu svog električnog SUV-a ID.4 sa oznakom GTX koja predstavlja ekvivalent GTI modelima sa motorima sa unutrašnjim sagorijevanjem. Cijena na njemačkom tržištu će, nakon oduzimanja 7.500 evra subvencija vlade Njemačke, iznositi oko 50.500 €. Poput standardnog modela, GTX je baziran na MEB platformi Volkswagen grupe, ali je za razliku od jednog elektromotora na zadnjoj osovini opremljen sa dva, po jednim na svakoj osovini i raspolaže sa 299 KS i pogonom na sve točkove. Novi pogonski sklop omogućava ubrzanje 0-100 km/h za 6.2 sekunde, što je približno novoj GTI verziji Golfa i znatno dinamičnije od 8.5 sekundi standardnog modela. Maksimalna brzina je, međutim, u cilju povećnja životnog vijeka bateije ograničena na 180 km/h. U normalnim uslovima vožnje, aktivan je samo zadnji elektromotor, dok se prednji aktivira u slučaju snažnijeg pritiska na papučicu gasa ili gubitka trakcije na zadnjim točkovima.
Na eksterijeru vozila će biti dostupan veliki broj sportskih dodataka i opcija personalizacije uključujući sportsko vješanje i progresivno upravljanje. GTX je opremljen istim paketom baterija od 77 kWh kao i klasični model, što znači da je maksimalan domet nešto manjii i iznosi 480 km za razliku od 522 km standardne verzije. Maksimalna snaga punjenja je 125 kW i omogućava povećanje dometa za 300 km poslije pola sata punjenja. Spoljašnjost krase 20-inčni naplatci i agresivniji dizajn prednjeg branika, a dio standardne opreme su i LED svjetla sa Matrix tehnologijom, te karoserija u dvije boje. Sportsku notu enterijeru daju profilisana sjedišta sa crvenim detaljima i trokraki sportski upravljač. 10-inčni infotainment sistem sa glasovnim upravljanjem je dio standardne opreme, a ispred vozača se nalazi 5.3-inčna digitalna instrument tabla. Dodavanje nove pogonske jedinice nije negativno uticalo na praktičnost, pa GTX raspolaže sa 543 litre prtljažnog prostora, kao i standardni ID.4.