Osnovna karakteristika Fordovog 1.6-litarskog Sigma agregata jeste njegova struktura. Radi se o agregatu izgrađenom 100 % od aluminijuma (neki dijelovi su naravno čelični).
Upravo će se taj agregat naći na nekim europskim tržištima i to u novim Focusima, baš kao što pokreće Fordov kompakt i na nekim američkim tržištima. Potvrđeno je da će ovaj agregat biti i u ponudi sa novom Fiestom i to za američka tržišta, a vrlo vjerovatno i za europsko. Ovaj agregat je nastao iz poznataog “Zetec-SE” motora (koji nema veze s Zetec-S nivoom opreme na nekim tržištima). Nakon nadogradnje Ford je Sigmu preimenovao u Duratec, a posljednja nadogradnja je Duratec Ti-VCT. Agregat je predstavljen sredinom devedesetih i još uvijek je uspješno prisutan na tržištima. Osim ovog agregata, tvornica u Brazilu je poznata i po izgradnji Forda Galaxy, jednog od rijetkih modela sa V8 motorom proizvedenih u ovoj zemlji. Ford u Brazilu ima čvrsto četvrto mjesto među ostalim brandovima sa tržišnim učešćem od 12,5 %.