Naslovna > Automobili > Renault > Symbioz > Novi SUV ide stazama Espacea i Scenica

Renault Symbioz

Novi SUV ide stazama Espacea i Scenica

Renault Symbioz koristi proširenu verziju platforme CMF-B, koja je osnova za modele poput Clio, Captur (B-segment) i Mégane Conquest (C-segment), što mu omogućava dobro uravnotežene proporcije...

Renault Symbioz nastavlja tradiciju inovacija koju je Renault započeo prije 60 godina modelom Renault 16, a nastavio prije 40 godina revolucionarnim modelom Espace. Ova tradicija dovela je do stvaranja modernog i komfornog automobila za porodicu. Symbioz spaja najbolje osobine Renaultovih modela iz C-segmenta, uključujući modularni dizajn, naprednu povezivost i visoku efikasnost. Pored toga, koristi stručnost i inteligentna rješenja kako bi postigao vrhunski nivo udobnosti tokom vožnje, bilo da je riječ o kratkim ili dugim putovanjima. Ovo čini Symbioz privlačnim za raznovrsne grupe kupaca. Prvenstveno, on je namijenjen porodicama koje traže više prostora, efikasnost i savremen izgled.

 

 

 


Zanimljivo je da zadnji prevjes automobila, osim što obezbjeđuje obilje prostora u prtljažniku, doprinosi harmoniji ukupnog dizajna. Zadnji dio Symbioza ima moderan izgled s povišenim vodoravnim poklopcem motora i vertikalnim linijama prednjeg kraja, što daje vozilu jedinstven karakter. Po svojoj veličini, Symbioz se nalazi između modela Captur i Austral, s dužinom od 4,41 metra, i pridružuje se Renaultovoj ponudi E-Tech hibridnih modela, koja već uključuje Mégane Conquest (4,57 m) i Austral (4,51 m). Ujedno, proširuje liniju Renaultovih električnih vozila, gdje su već prisutni Mégane E-Tech i Scénic E-Tech electric. Symbioz impresionira svojom zapreminom prtljažnika, koja dostiže do 624 litre, što je izuzetno prostrano za automobil ove veličine. Dodatno, modularni raspored enterijera, s kliznom zadnjom klupom koja se može preklopiti u ravnu podnicu, omogućava prilagodljivost za različite namjene. Da bi dizajn bio kompletan, Symbioz je opremljen velikim 19-inčnim naplatcima, a dolazi u verzijama Esprit Alpine i Iconic, koje mu daju dodatni vizuelni pečat.

 


Renault Symbioz opremljen je E-Tech hibridnim pogonskim sklopom sa snagom od 145 KS. Tehnologija E-Tech full hybrid sadrži više od 150 patenata i koristi stručnost Renaulta iz Formule 1, posebno u oblastima regeneracije energije kočenja i optimizacije performansi. Ova serijsko-paralelna hibridna arhitektura kombinuje dva električna motora – glavni motor snage 36 kW i visokonaponski elektropokretač-generator snage 18 kW – s 1,6-litarskim četvorocilindarskim benzinskim motorom od 69 kW (94 KS). Sistem uključuje i "pametni" mjenjač s više načina rada, uz bateriju kapaciteta 1,2 kWh. Mjenjač ima četiri stepena prenosa za benzinski motor i dva stepena prenosa za glavni električni motor, što omogućava veću fleksibilnost u različitim uslovima vožnje. Ovaj hibridni pogonski sklop omogućava da se snaga termičkog i električnog motora kombinuje na do 14 različitih načina, povećavajući energetsku efikasnost i pružajući dinamične performanse. Zahvaljujući ovoj naprednoj tehnologiji, Symbioz se može prilagoditi različitim stilovima vožnje, od štedljivog do sportskog, uz mogućnost vožnje na čisto električni pogon u određenim uslovima. To ga čini atraktivnim izborom za vozače koji žele balans između performansi, ekonomičnosti i ekološke svijesti.

 


Symbioz se uvijek pokreće u električnom režimu rada, omogućavajući vozačima da do 80% vremena u gradskoj vožnji koriste isključivo električnu energiju. Ovaj pristup rezultira značajnom uštedom goriva, smanjujući potrošnju do 40% u poređenju s tradicionalnim benzinskim motorom u istim uslovima vožnje. Na autoputu, hibridni pogonski sklop dozvoljava motoru s unutrašnjim sagorijevanjem da direktno pokreće točkove, bez nepotrebne aktivacije električnih motora, što je često slučaj kod konvencionalnih hibrida. Ovakva tehnologija omogućava Renault Symbiozu da postigne optimalnu potrošnju goriva u svim uslovima vožnje, bilo da je riječ o gradskoj vožnji ili dugim dionicama na autoputu. U ciklusu vožnje prema WLTP standardima, Symbioz bilježi potrošnju od samo 4,6 litara na 100 km, što ga čini izuzetno efikasnim za hibridni automobil njegove klase. Ova fleksibilnost i štedljivost čine Symbioz idealnim izborom za vozače koji traže ekološki prihvatljivo vozilo bez kompromisa u performansama i praktičnosti.

Datum objave: 02/05/2024
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook