Naslovna > Motocikli > Agresivnost bez identiteta
FOTO GALERIJA (6)

Malaguti Blog 160 i.e.

Agresivnost bez identiteta

Malaguti Blog izgleda kao maksi skuter, koji je lagan za vožnju. On to zapravo i jeste, jer sjedište je nisko, kratak međuosovinski razmak obećava okretnost, podnica je ravna, a veliki vjetrobran garantuje dobru zaštitu i pri većim brzinama. Ipak, jedini problem novog italijanskog maksija je identitet...

Gdje je to nestao italijanski osjećaj za dizajn, zbog kojeg smo često nešto kupovali, a da smo znali da baš i ne opravdava tu cijenu. Tako, sve ono po čemu su se Italijani izdvajali u moto-industriji ne važi za najnoviji proizvod, koji dolazi iz renomirane kuće Malaguti, poznate u prvom redu po kvalitetnim sportskim skuterima, koji su se uvijek izdvajali zbog svog specifičnog dizajna. Najnoviji model Malagutija je Blog 160 i.e., maksi skuter kojem se dizajnerski zapravo i nema šta prigovoriti, zažmirimo li na očitu crtu, koja ga povezuje sa sličnim dalekoistočnim dvotočkašima.

 

 

 

 

 

Da li je riječ o manjku inspiracije ili trenutnoj globalnoj ekonomskoj krizi, kada gotovo svi proizvođači razvijaju nove modela po receptu „uloži što manje sredstava“, nije nam poznato. Sa druge strane, neke od osobina Bloga su zaista impresivne. Funkcionalnost je tako dovedena do krajnjih granica, jer Blog ispod masivnog sjedišta obloženog alkantarom može primiti dvije jet kacige, a istovremeno i pretinaca za sitnice ne manjka.

 

 


Što se tiče same koncepcije, Malaguti Blog je zamišljen kao maksi skuter, koji mogu svi voziti. Sjedište mu je udaljeno od tla samo 77 cm, što će i manje iskusnim vozačima uliti povjerenje pri probijanju kroz gradske gužve, kada je ponekad potrebno izvesti i pokoji „slalom“. Pri tome, zbog ravne podnice prostora za noge neće manjkati ni korpulentnijim osobama, a i oni željni bogate opreme neće ostati uskraćeni. Naime, Malaguti Blog 160 i.e. raspolaže potpunom analognom tablom sa pokazivačima brzine, rashladne tečnosti i goriva, a sklad jedino narušava digitalni sat, koji je mogao biti i drugačije izveden. Da je Malaguti Blog moderno vozilo, pokazuju i ostali elementi, kao što su kočnice sastavljene od diskova promjera 225 i 220 mm, opremljene dvoklipnim i jednoklipnim čeljustima, koje ne bi trebale imati težak zadatak, obzirom da ovaj maksi skuter teži 138 kg.

 

 

 

U pogledu pogona Blog pored verzije sa agregatom do 125 ccm dolazi i sa jačom 160 i.e. Euro 3 varijantom, tačnije četverotaktnim, vodeno hlađenim jednocilindrašem, oplemenjenim elektronskim ubrizgavanjem goriva. Osim dobrih vučnih osobina, proizvođač navodi da je posebno ponosan na ekonomičnost, jer sa 9-litarskim rezervoarom Blog navodno može dotaći i fascinantnih 300 km.Ako mu oprostimo neoriginalan dizajn, Malaguti Blog 160 i.e. jedan je od favorita u svojoj klasi po pitanju tržišnih rezultata. Osim ukupnog kvaliteta, koji se Malgutiju nikada nije mogao poreći, najveći adut ovog maksija je cijena, koja za verziju od 125 ccm u inostranstvu iznosi pristupačnih 2.500 eura. Verzija 160 biće nešto skuplja, ali ne toliko da ne potvrdimo da je to poštena svota za pošten komad ozbiljnog skutera.

Datum objave: 03/10/2009
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook