Naslovna > Vijesti > Apel Europskoj Uniji

Volvo

Apel Europskoj Uniji

Volvo Car korporacija upozorava da su EU ciljevi po pitanju smanjenja emisije ugljen dioksida u opasnosti zbog izostanka harmoniziranih poticaja za kupce. Ključni problem je potreba konstantne podrške istraživačkim i razvojnim procesima elektromobilnosti.

„Radna mjesta, investicijE i kompetitivnost u evropskoj automobilskoj industriji su u opasnosti. Volvo Car korporacija apeluje na predstavnike EU da usklade poticaje, te podrže razvojne i istraživačke procese. Evropska automobilska industrija rizikuje gubitak tehnološke prednosti, ukoliko se to ne desi. Dugoročno gledano, to dovodi u opasnost našu industrijsku kompetitivnost i poslove“ - tvrdi Stefan Jacoby.

 

Volvo Car korporacija naglašava i zabrinutost za održivost prijedloga EU u vezi transportnog sektora, koji predviđa smanjenje stakleničkih plinova u istom za najmanje 60 posto do 2050. godine. Isti prijedlog poziva i prepolovljavanje broja konvencionalno pokretanih vozila u gradovima do 2030. godine i njihovo potpuno isključivanje iz gradskog saobraćaja do 2050. godine.„Evropski proizvođači automobila suočavaju se sa teškim izazovima kada su u pitanju emisije ugljen dioksida, jer se od njih traži razvoj i proizvodnja električnih automobila bez inicijativa koji bi ih učinili pristupačnijim širem krugu kupaca“ - izjavio je Jacoby.

 


U 2011. godini, širom svijeta prodano je manje od 50.000 električnih vozila, što odgovara tržišnom udjelu od tek 0,1 posto. Ta brojka sugeriše da će automobilskim tržištem još dugo dominirati tradicionalni automobili. „Prerano je isključivati klasične dizelske i benzinske motore. Mi konstantno radimo na njihovoj efikasnosti. U posljednje dvije godine, Volvo je emisiju svojih dizelskih i benzinskih motora smanjio za 13 posto.“ - naglašava Jacoby.I dok još uvijek ne postoji zvaničan cilj, kada je u pitanju elektrifikacija, studije pokazuju da brojne članice EU precjenjuju brzinu implementacije električnih vozila. Čak i studija EU predviđa da će električna vozila i plug-in hibridi do 2020. godine držati tek 3 ili 4 posto tržišnog udjela, ali i rast na 30 posto do 2030. godine. „Oba predviđanja su nerealna. Uzimajući u obzir nedostatak koordiniranih državnih poticaja, te skupoću pogonskog sistema, udio električnih vozila će teško preći 1 posto do 2020. godine“ - smatra Jacoby.

 

Jedna od glavnih smetnji brzoj ekspanziji električnih vozila, jeste cijena tehnologije, koja slabo pada, a koju smanjenje troškova u automobilskoj industriji ne može kompenzirati. Zbog toga su potrebni poticaji, koji su trenutno smanjeni zbog teške finansijske situacije. Kako bi demonstrirao namjeru da bude lider u elektrifikaciji, Volvo je predstavio novi V60 Plug-in Hybrid, sjajan automobil koji je zabilježio veliki interes kupaca, ali je Volvo teškom mukom njegovu cijenu zadržao ispod 50.000 eura, što je i dalje pozamašna svota novca.

 

 

Električna mobilnost se mora postići kooperacijom između industrije, vladajuće strukture, proizvođača energije i naučnih institucija, kako bi se održala tehnološka prednost. Kineska vlada je recimo rezervisala 15 milijardi američkih dolara za podršku domaće automobilske industrije na polju razvoja električnih vozila. To višestruko nadilazi iznose koje za ove svrhe odvajaju EU i SAD.
 

Datum objave: 23/03/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook