Naslovna > Vijesti > Audi na drugom mjestu

Premium segment

Audi na drugom mjestu

Borba u premium segmentu je oduvijek bila najzanimljivija i često su nijanse odlučivale ko je bolji, tako je i ove godine

Na početku ove godine Mercedes je bio drugi brend po prodaju u segmentu premium vozila. Iza je bio Audi, no čini se da će ova dva branda na kraju godine zamijeniti mjesta, ako ćemo suditi po dosadašnjoj prodaji. Mercedes je u 11 mjeseci ove godine oborio vlastite prodajne rekorde, u novembru je prodao više od Audija, no brojevi kažu da je u ovoj godini Audi prodao više  u odnosu na Mercedes 56.500 vozila.

 

To će omogućiti brandu iz Ingolstadta da godinu završi na drugom mjestu iza BMW-a. Iako svi govore o ekonomskoj krizi, premium brandovi istu ne osjete, naprotiv obaraju vlastite rekorde. BMW (BMW, Mini i Rolls-Royce)  će do kraja godine ostvariti svoje ciljeve i prodati 1,6 miliona vozila, Audi će dostići broj od 1,3 miliona a odmah će ga slijediti Mercedes sa 1,25 miliona prodatih vozila. Zanimljivo je da sva tri branda imaju ambiciozne planove u budućnosti. BMW suvereno saopštava da će povećati prodaju i tako ostati lider u premium segmentu.  Mercedes planira do 2020. godine proboj na prvo mjesto, a jedno od sredstava biće povećanje prisustva u nižim klasama, dok Audi svoj proboj na prvo mjesto vidi 2015. godine. 

Datum objave: 12/12/2011
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook