Na početku ove godine Mercedes je bio drugi brend po prodaju u segmentu premium vozila. Iza je bio Audi, no čini se da će ova dva branda na kraju godine zamijeniti mjesta, ako ćemo suditi po dosadašnjoj prodaji. Mercedes je u 11 mjeseci ove godine oborio vlastite prodajne rekorde, u novembru je prodao više od Audija, no brojevi kažu da je u ovoj godini Audi prodao više u odnosu na Mercedes 56.500 vozila.
To će omogućiti brandu iz Ingolstadta da godinu završi na drugom mjestu iza BMW-a. Iako svi govore o ekonomskoj krizi, premium brandovi istu ne osjete, naprotiv obaraju vlastite rekorde. BMW (BMW, Mini i Rolls-Royce) će do kraja godine ostvariti svoje ciljeve i prodati 1,6 miliona vozila, Audi će dostići broj od 1,3 miliona a odmah će ga slijediti Mercedes sa 1,25 miliona prodatih vozila. Zanimljivo je da sva tri branda imaju ambiciozne planove u budućnosti. BMW suvereno saopštava da će povećati prodaju i tako ostati lider u premium segmentu. Mercedes planira do 2020. godine proboj na prvo mjesto, a jedno od sredstava biće povećanje prisustva u nižim klasama, dok Audi svoj proboj na prvo mjesto vidi 2015. godine.