Neuobičajeni termin i povod za konferenciju za novinare na kojoj su najavljene ove manifestacije objasnio je Zoran Lupšić, šef projekta Salona automobila:
Sajam automobila organizujemo punim kapacitetima, po uobičajenoj koncepciji, uz učešće proizvođača i uvoznika motornih vozila, kao i predstavnika pratećih industrija. U prethodnom periodu bilo je mnogo nedoumica i senzacionalističkih priča o navodnom neodržavanju ove manifestacije, ali sada je jasno da one nisu tačne. Istina je da u ovoj oblasti postoje veliki problemi, koje smo uspjeli da prevaziđemo zajedno sa našim partnerima – Srpskom asocijacijom uvoznika vozila i dijelova, Udruženjem proizvođača drumskih vozila Srbije i novim generalnim sponzorom – Kompanijom DDOR iz Novog Sada. Očekujemo i uobičajeni broj posjetilaca, oko 130 hiljada, koji će moći da vide najnovije modele automobila prikazane u Parizu, kao i novitete koji će stići direktno sa Sajma automobila u Ženevi, koji se održava smo nekoliko dana ranije.Novi generalni sponzor Sajma automobila je DDOR Novi Sad. Trogodišnje strateško partnerstvo sa Beogradskim sajmom najavila je Snežana Rožnov, direktorka marketinga, a prave informacije i odlične uslove osiguranja obećao je Siniša Pratljačić, direktor beogradske filijale DDOR-a.