Naslovna > Vijesti > Besprijekoran pogled od 360 stepeni oko vozila

Volvo - cilj nesreća bez žrtava

Besprijekoran pogled od 360 stepeni oko vozila

Sa razvojem nove sigurnosne tehnologije, koja locira rute za izbjegavanje saobraćajnog udesa, Volvo je napravio jedan od najvećih koraka prema realizaciji svoje vizije da do 2020. godine niko ne bi trebao smrtno stradati ili biti ozbiljno povrijeđen u novom Volvo vozilu

U decembru ove godine, četverogodišnji Non-Hit Car and Truck projekat, dolazi do svog kraja, ostavljajući iza sebe krunsko dostignuće - sljedeću generaciju senzorske tehnologije, koja nudi pogled od 360 stepeni oko vozila. Kao rezultat saradnje švedskih akademija, instituta i industrijskih partnera, ovaj se projekat fokusirao na razvoj novih tehnologija i unaprijeđenje postojećih sa ciljem smanjenja rizika od nesreća kako za putnička, tako i za komercijalna vozila. Jedan od izazova projekta bilo je stvaranje kohezivnog sistema detekcije od strane brojnih senzora diskretno instaliranih oko automobila, što je nešto potpuno novo. To zahtijeva razvoj centraliziranog Senzor Fusion okvira, koji omogućava da brojne tehnologije - kamere, radar, lidar, GPS i tako dalje - efikasno dijele informacije.

 

Kroz ovu mrežu, sistem je u mogućnosti ponuditi pogled na okruženje od 360 stepeni i detektovati bilo kakve potencijalno opasne objekte koje vozač inače ne može na vrijeme vidjeti. Fokusiranjem na dostupne automobilske senzore, projekat je napravio veliki korak u približavanju ove nove tehnologije realnosti u bliskoj budućnosti. Pogled od 360 stepeni unaprijeđen je generatorom manevara, novim sigurnosnim elementom, koji koristi softver da identifikuje rutu za izbjegavanje udesa u svim scenarijima saobraćaja. Sistem koji radi tako što konstantno analizira potencijalne prijetnje, može čak i asistirati vozaču kroz automatsko kočenje i upravljanje. Kako bi se ilustriralo kako sistem radi, projekat je uključivao stvaranje dva testna vozila.

 

Datum objave: 10/10/2014
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook