Naslovna > Motocikli > Big bang
FOTO GALERIJA (17)

Kymco Xciting R500i

Big bang

Nakon dužeg perioda stagnacije tajvanski proizvođač Kymco ponovo je izbacio na tržište maxi scooter, koji svojim karakteristikama, ali ovaj put i atraktivnijim dizajnom, ravnopravno parira često razvikanoj italijanskoj i japanskoj konkurenciji...

Kymco je jedan od rijetkih dalekoistočnih proizvođača koji se na tržištu nametnuo izvanrednim omjerom uloženo-dobijeno. Drugačije rečeno, gotovo svi modeli ovog proizvođača postali su karakteristični po svom veoma visokom kvalitetu, koji je naravno prepoznat na mnogim prvenstveno evropskim tržištima. U poređenju sa dosadašnjim maxi modelima, novi Xciting R500i plijeni pažnju svojim znatno atraktivnijim nastupom, bez ikakvih avangardnih detalja, koji su, recimo, krasili modele Dink i Grand Dink. 

 

 

 

 

Sportski oblik sada će zadovoljiti i osobe koje dosta polažu na izgled, ali i oni koji u prvom redu traže iskoristivost neće imati puno zamjerki. Osim brojnih pretinaca, Xciting R500i može se pohvaliti i prilično prostranim odlagalištem ispod sjedišta za kacigu pune veličine, dok svi ostali detalji redom pokazuju koliko je pažnje uloženo u dizajn i izradu ovog modela. Pedantna završna obrada nikada nije bila jača strana sličnih proizvođača iz Tajvana ili Kine, ali Kymco nikako ne spada u tu grupu, jer svaki, pa i najmanji, detalj zrači dobrom finalizacijom i adekvatnom upotrebljivošću.

 

 

 

Zahvaljujući priličnim gabaritima ugodan položaj naći će i viši vozači, pred kojima se nalazi potpuna instrumentacija, koja je mogla biti za mrvicu manje kičasta. Veliki vjetrobran dobro obavlja svoju funkciju, dozvoljavajući ugodnu vožnju i pri višim brzinama, kojoj svakako dobrinosi i kombinacija velikih točkova od 15 i 14 cola sa pneumaticima širine 12 na prednjem i 15 na zadnjem dijelu. Kymco Xciting R500i za pogon koristi poznati tečnošću hlađeni jednocilindrični agregat zapremine 498 ccm, koji umjesto dosašnjeg napajanja karburatorom koristi direktno ubrizgavanje goriva. Na ovaj način agregat pri 7.500 o/min umjesto dosadašnjih 37,4 razvija 38,4 KS, uz ispunjevanje Euro 3 normi o izduvnim gasovima. Fluidniji razvoj snage te manja potrošnja goriva sada su izbili u prvi plan, dok su performanse ostale manje-više iste, odnosno maksimalna brzina i dalje iznosi 147 km/h.

 

Datum objave: 12/07/2008
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook