Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Bliži se kraj motorima sa unutrašjim sagorijevanjem

Mercedes-Benz

Bliži se kraj motorima sa unutrašjim sagorijevanjem

Evropska komisija predstavila je plan smanjenja emisije CO2 gasova, koji obuhvata i potpuni prestanak proizvodnje novih automobila, pokretanih isključivo SUS agregatima do 2035. godine, a nakon ove objave gotovo svi proizvođači nastoje da se prilagode budućim obavezama...

Set zakona o smanjenju štetnih gasova, koji će podrazumijevati i elektrifikaciju automobilske industrije radi smanjenja zagađenja, stupiće na snagu kada ga pojedinačno prihvate sve članice Evropske Unije, što bi se trebalo desiti do 2025. godine. Ova legislativa značiće i kraj ere motora sa unutrašnjim sagorijevanjem, tako da vodeći proizvođači automobila već sada nastoje da se prilagode i uklope u buduće odredbe, propise i zahtjeve, makar kada je riječ o ponudi za tržište Evropske Unije.

 

 

 

 

 


Prilagođavanje pogonskih sklopova sa unutrašnjim sagorijevanjem sa novim propisima i kombinovanje sa elektro motorima radi manje emisije štetnih gasova za proizvođače automobila postaće preskup i neisplativ proces. Do sada je već nekoliko velikih kompanija najavilo prelazak na potpuno električne pogonske jedinice u narednom periodu, kao na primjer Jaguar do 2025, Opel do 2028, Ford za Evropu do 2030, Volvo do 2030, Bentley do 2030 i drugi. Posljednja vijest vezana za ovu temu je i to da će Mercedes u skorijoj budućnosti smanjiti ponudu SUS motora i više se fokusirati prema hibridnim i potpuno električnim sklopovima u skladu sa ovim trendom. Tako je u intervjuu za Autocar, glavni operativni direktor njemačkog proizvođača Markus Schäfe priznao je da će Mercedes u osnovi prepoloviti svoje varijante SUS motora kasnije u ovoj deceniji: "[Mi] ćemo smanjiti broj varijanti motora, prolazeći kroz propise Euro 7, za oko 50 posto. " Prvi korak biće nova generacija AMG C63, koja će sa V8 agregata prijeći na elektrifikovanu verziju četverocilindričnog motora AMG A45, a transformacija će uskoro započeti. Može se očekivati da će svi hibridni motori koji budu prilagođeni EURO 7 standardu, posjedovati dijagnostički sistem ugrađen u računare automobila, kako bi u svakom trenutku analizirali motor i osigurali da ispuni dozvoljene emisije na 241.400 kilometara. Ovaj sistem prilagođavanja i kontrole će biti veoma skup, tako da se može očekivati veći i ubrzaniji prelazak na potpuno električne motore, radi održavanja i sticanja profita. Kada je riječ o Mercedesu, i oni su spremni da napsute proizvodnju novih automobila SUS motorima do kraja ove decenije, ali kako kažu iz kompanije:"tamo gdje to tržišni uslovi dozvoljavaju". Ostaje da se vidi u budućnosti kakve će tačno obaveze i propisi da stupe na snagu u Evropskoj Uniji i kako će proizvođači da reaguju na to.

 

Datum objave: 25/08/2021
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook