Naslovna > Vijesti > BMW grupa i Sixt SE proširili program dijeljenja automobila. Bruxelles postao deseti DriveNow grad u Europi.

BMW grupa i Sixt SE

BMW grupa i Sixt SE proširili program dijeljenja automobila. Bruxelles postao deseti DriveNow grad u Europi.

Pet godina dijeljenja premium vozila +++ Više od 600 000 klijenata +++ Dijeljenje automobile najznačajnija pokretačka snaga električne mobilnosti +++ Više od tri milijuna električnih kilometara od 2013. +++ Dosljedno provođenje strategije NUMBER ONE > NEXT. Detalji o programu na https://de.drive-now.com/en

München - Bruxelles. Dok slavi svoju petu obljetnicu, DriveNow širi svoje usluge na Bruxelles. Glavni grad Belgije deseti je europski grad u kojem će prometovati zajednički poduzetnički pothvat BMW grupe i rent-a-car tvrtke Sixt SE za dijeljenje premium automobila. Dijeljenje automobila bez podružnice u Bruxellesu je omogućeno od lipnja, a servis će u ponudi imati niz BMW i MINI modela na prokušanom i dokazanom konceptu slobodnog dijeljenja automobila.


Prigodom pete obljetnice zajedničkog pothvata DriveNow, Peter Schwarzenbauer, član upravnog odbora tvrtke BMW AG odgovoran za MINI, BMW Motorkotače, Rolls-Royce, postprodaju i usluge mobilnosti, izjavio je, „Oduševljeni smo što možemo uključiti Bruxelles u našu mrežu kao deseti DriveNow grad. Nema ljepšeg načina da proslavimo pet godina premium dijeljenja automobila u Europi. Po pitanju klijenata, u Njemačkoj smo već na čelu tržišta dijeljenja automobila, a naš cilj je da isto ostvarimo i u ostatku Europe. Uvjereni smo da će se naše usluge premium individualne mobilnosti pokazati kao ključni faktor uspjeha u budućnosti. Naravno da naše usluge neće zamijeniti sektor automobila, no one su važno dodatno područje našeg poslovanja. Iz tog razloga uvijek pomno pratimo koji je sljedeći korak za DriveNow”


Nakon svog pokretanja u Münchenu u lipnju 2011., DriveNow je neprestano proširivao svoje usluge mobilnosti u Europi te sada ima više od 600 000 klijenata. Pored pet lokacija u Njemačkoj (Berlin, Hamburg, München, Düsseldorf i Köln), DriveNow sada su također dostupne i u Londonu, Beču, Kopenhagenu, Stockholmu i – od ovog mjeseca – u Bruxellesu. U Njemačkoj DriveNow bilježi u prosjeku više od pola milijuna vožnji svakoga mjeseca. Prosječna vožnja duga je između 8 i 15 kilometara te traje 20 do 40 minuta.

 


Električna vozila po prvi put su uključena u DriveNow flotu u ljeto 2013. godine, dok danas zajednički pothvat omogućuje korištenje BMW i3 vozila gotovo u svim svojim gradovima. Dvadeset posto čitave flote vozi na električni pogon, a preko 150 000 klijenata po prvi put je isprobalo električni automobil zahvaljujući DriveNow dijeljenju. Električna vozila kompanije ukupno su prevalila više od tri milijuna kilometara.
BMW grupa vjeruje kako je dijeljenje automobila koristeći električna vozila ključne korak u pružanju kupcima jednostavnog pristupa električnoj mobilnosti, čime će doći i do smanjenja emisija u gradovima te do ostvarenja više kvalitete življenja u urbanim sredinama.

 


Stalno proširenje programa dijeljenja automobila u skladu je s korporativnom strategijom NUMBER ONE > NEXT, koju je u ožujku predstavio Harald Krüger, predsjednik upravnog odbora tvrtke BMW AG. Ta strategija smatra daljnji razvoj usluga mobilnosti usmjerenih na klijente jednim od ključnih poslovnih područja budućnosti.
S pothvatima kao što je DriveNow, ParkNow ili ChargeNow, BMW grupa  se brzo i pravodobno usredotočila na rastuću važnost digitalnih usluga, prepoznavši ih kao važan faktor budućeg uspjeha.


U tom kontekstu je BMW grupa predstavila ReachNow u Seattleu (SAD) u travnju. ReachNow predstavlja daljnji razvoj koncepta dijeljenja automobila te nudi uslugu vozača, uslugu dostave automobila, dijeljenje automobila za zatvorene grupe korisnika, iznajmljivanje privatnih vozila i korištenje automobila na duži period. Sjevernoameričko tržište smatra se idealnim za testiranje daljnjih mogućnosti proširenja urbane i održive mobilnosti, a u razvoju su i planovi da se ReachNow proširi na druge gradove u SAD-u.

 

Datum objave: 07/07/2016
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook