Naslovna > Motocikli > Brutalna sila na dlanu
FOTO GALERIJA (23)

Bimota DB7

Brutalna sila na dlanu

Uzmete najbolje dijelove od najboljih svjetskih motocikala, spojite ih u jednu cjelinu i dobijete Bimotu, egzotični supersportski dvotočkaš kreiran specijalno za vozače kojima je adrenalin uvijek u deficitu. Upravo tako je nastao i najnoviji DB7...

Bimota je uvijek proizvodila motocikle koji su se po svakom pitanju razlikovali od konkurencije, bilo da se radi o dizajnu, mehanici, elektronici ili nečemu drugom. Izuzetak nije ni DB7, najnoviji jurišnik iz Riminija koji s pravom spada u jedan od najekskluzivnijih motocikala na svijetu. Osim efektnog dizajna, za koji slobodno možemo reći da ipak počiva na već viđenim riješenjima, prvi detalj po kojem je novi DB7 i više nego veoma upadljiv je njegov čelični cjevasti okvir. Naime, hrom-molibden cijevi su ovalnog oblika, što do sada niko nije koristio u motoindustriji, a upotrijebljene su i za izradu zadnje viljuške ovješene na Extreme Tech TTX potpuno podesivi amortizer.

 

 

 

 

Za sigurnost prednjeg dijela brine se takođe potpuno podesiva Marzocchi DLC 43-mm upside down viljuška sa hodom od 12 cm, dok kočioni Brembo sistem sa prednjim diskovima promjera 320 i zadnjim monodiskom od 230 mm, opremljen četveroklipnim i dvoklipnim čeljustima, spada u trenutno najefikasnije od svoje vrste.

 



Pri konstruisanju modela DB7, Bimotinim inženjerima na prvom mjestu bilo je maksimalno redukovati masu. To im je naravno i uspjelo, jer su konstrukcija okvira, laki 17-colni točkovi od ojačanog aluminijuma, te brojni ostali detalji od kompozitnih materijala uticali direktno na ispunjavanje njihovog cilja, a on je značio 170 kg suve težine. Uz manju kilažu jedan od ciljeva je bio i centralizacija mase, tačnije što niža tačka težišta, što dovoljno pokazuje i forma izduvnog sistema. Bimotini tehničari nisu se zadovoljili samo redizajnom auspuha, već su u opciju ponudili i sistem paljenja Walbro koji se naručuje kao dodatna oprema.

 

 

 

Za besprijekorne performanse nove Bimote odabran je čuveni Ducatijev dvocilindrični Desmosedici Testastreta motor preuzet sa modela 1098 S, koji je u ovom slučaju pretrpio određene promjene mape ubrizgavanja. Drugačije rečeno, Bimota DB7, u poređenju sa Dukcatijem 1098 S, osjetno je jača u režimu do 5.000 o/min, ali isto tako i malokrvnija na limitu preko 10.000 o/min, gdje je pozicioniran i maksimum od 160 KS. Ipak, u vožnji je Bimota znatno prirodnija, što opet treba zahvaliti i sjajnom šestostepenom menjaču, te krutom okviru koji dozvoljava veće nagibe u krivinama. Nažalost, kao i mnogo puta do sada, ovakvi tehnički biseri rezervisani su samo za klijentelu koja ne žali novac za nešto što će ih učiniti drugačijim. Bimota DB7 svakako je jedan od tih motocikala, a to potvrđuje i njena cijena na zapadnom tržištu od 26.880 evra.

 

Datum objave: 21/10/2008
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook