Naslovna > Vijesti > Četiri godine zaredom rast prodaje u Europi

Chevrolet

Četiri godine zaredom rast prodaje u Europi

Chevrolet je 2012. godine u Zapadnoj i Srednjoj Europi prodao 194 650 automobila, čime je postignut najbolji udio ove tvrtke na tržištu svih vremena od 1,28%.

Chevrolet je zabilježio rast udjela na sedam od svojih deset najboljih tržišta u Zapadnoj i Srednjoj Europi u usporedbi s 2011. godinom. U pet je država 2012. postignut rekordni tržišni udio: Austriji (1,25% tržišta), Estoniji (1,80%), Francuskoj (1,06%), Njemačkoj (0,87%) i Poljskoj (3,18%).

"Usprkos izazovnoj situaciji na europskom tržištu 2012. uspjeli smo povećati naš tržišni udio i četvrtu godinu zaredom te smo zadržali viši udio maloprodaje u usporedbi s ostatkom branše“, rekla je Susan Docherty, predsjednica i izvršna direktorica Chevrolet Europe. „Ovogodišnjim dolaskom novog Chevroletovog malog SUV-a Traxa, obnovljenih Sparka i Captive te nove Corvette Stingray u prodajne salone, 2013. će godina pružiti priliku za daljnji rast“, dodala je Docherty.

Chevroletov najbolje prodavani automobil u Zapadnoj i Srednjoj Europi bio je mali Chevrolet Aveo koji je prodan u 54 850 primjeraka. Miniautomobil Chevrolet Spark prodan je 47 640 puta i drži 4% tržišnog udjela, dok je Chevrolet Cruze, sada dostupan u popularnoj peterovratnoj i karavanskoj izvedbi, prodan u 40 550 primjeraka, pri čemu je četverovratna verzija ima 7% udjela. Cruze je Chevroletov globalno najbolje prodavani model – od predstavljanja 2009. godine prodan je u više od 1,9 milijuna primjeraka.

Velika je potražnja i za SUV-om Chevrolet Captivom i obiteljskim jednovolumenom Chevrolet Orlandom (oboje su sedmerosjedi): Captiva je prošle godine prodano 23 620, a Orlanda 23 270. Orlando je sada dostupan i s 1,4-litarskim turbo motorom. Legendarni sportski automobil Camaro, koji je vodeći u segmentu u SAD-u, u prvoj je punoj godini ponude u Europi prodan u 2160 primjeraka.

Ukupno je u Europi  2012. Chevrolet prodao rekordnih 541 760 vozila, osvojivši rekordni tržišni udio od 2,89%.

"Ponosni smo što je Chevrolet i u 2012. bio najprodavanija uvozna automobilska marka u Rusiji, i to šestu godinu zaredom, a na tom je tržištu prodano 205 040 automobila što predstavlja povećanje od 31 560 vozila i ukupan tržišni udio od 6,84%“, rekao je James Bovenzi, predsjednik i izvršni direktor GM-a Rusije i Zajednice Nezavisnih Država.

U Izraelu, koji je dio operacija Chevrolet Europe, prodano je u 2012. godini 8310  automobila i kamiona.
 

Datum objave: 16/01/2013
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook