Kia je u Ženevi predstavila 4 nova turbo GDI motora, koje su razvijeni u Koreji i ubuduće će biti dio njihove motorne ponude. Motori prate najsavremenije trendove automobilske industrije, koji zahtijevaju manju zapreminu, veću učinkovitost, nižu potrošnju goriva i manje emisije CO2 – a istovremeno bi trebali omogućavati dobru dinamiku.
Inovativne osobine će u zavisnosti od motora uključivati: DCVVT (dual continuously variable valve timing) varijabilno upravljanje faze otvaranja usisnih i ispušnih ventila, visokotlačno direktno ubrizgavanje s najvišim tlakom do 200 bar preko injektora sa šest ubrizgavajućih rupica, ispušni kolektor s integriranim niskoinercijskim turbopunjačem s jednostrukom ili dvostrukom pregradom, zračno hlađen intercooler (s dodatno podešenim usmjeravajućim kanalima koji inovativno udvostručavaju protok zraka i poboljšavaju učinkovitost hlađenja), odvojen zid ispušnog kolektora koji smanjuje protivtlak, ojačano prskanje ulja za hlađenje klipova koje snižava njihovu temperaturu i povećava njihovu izdržljivost i promijenjen izgled usisnih kanala, koji poboljšanim okretanjem punjenog zraka brinu za efikasnije sagorijevanje.
Gama agregatskih noviteta počinje sa 3-cilindričnom Kappa 1.0 T-GDI jedinicom, koja razvija 100 ili 120 KS (jednako kao kod postojećeg 4-cilindričnog motora) i omogućava 10 do 15 posto nižu potrošnju goriva. Novi Kappa 1.2 T-GDI je 4-cilindrični motor zapremine 1.248 ccm, koji obećava slične performanse kao postojeći 1,6-litarski motor. Razvojem nove game motora 1.6 T-GDI Gama će postati četverocilindrični motor. Iz zapremine od 1.591 ccm dobijeno su 204 KS i 265 Nm okretnog momenta. Najsnažniji motor je biti novi 2.0 T-GDI 4-cilindrični Theta-ll agregat sa 245 KS.