Od maja 2021. do marta 2022., Ford je uložio 20 milijardi dolara u razvoj električnih vozila, ali Fordova velika potrošnja na EV tek počinje, jer proizvođač automobila planira proizvesti 600.000 EV do kraja 2023. godine. Ford se nada da će taj broj povećati na dva miliona do kraja 2026. godine. Brend je do sada osigurao 100 posto godišnjeg kapaciteta baterijskih ćelija potrebnih za 600.000 EV i oko 70 odsto kapaciteta potrebnog za postizanje cilja proizvodnje od dva miliona električnih vozila.
Ford planira proizvesti 270.000 Mustang Mach-E krosovera, 150.000 F-150 Lightning pickupa, 150.000 Transit EV kombija i 30.000 primjeraka potpuno novog, neotkrivenog SUV-a srednje veličine za evropsko tržište do kraja sljedeće godine. Proizvodnja novog SUV-a će se, kako je rekao Ford, "značajno povećati 2024." Ford dodaje litijumske baterije u svoj repertoar, nabavljajući ih od Contemporary Amperex Technology Co. One će se pridružiti nikl-kobalt-manganskim baterijama koje kompanija već koristi. LiFePO baterija će početi da se ugrađuje u Mach-E sljedeće godine, a Lightning će ih početi dobijati početkom 2024. Proizvođač automobila takođe planira da iskoristi svoj odnos sa LG Energy Solutions i SK On-om kako bi postigao svoj proizvodni cilj za 2023. godinu.
Postizanje cilja od dva miliona električnih vozila proizvedenih do kraja 2026. zahtijevaće od Forda da bude kreativan. Kompanija kaže da sarađuje s velikim rudarskim kompanijama kako bi osigurali sirovine koje su potrebne za baterije. Proizvođač automobila je takođe najavio da je osigurao i "ključne litijumske ugovore".