Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Dacia ostvarila dosad najveći udio na evropskom tržištu

Uspješna godina iza rumunskog brenda

Dacia ostvarila dosad najveći udio na evropskom tržištu

Marka je ostvarila i rekordni udio prodaje ličnih i lakih privrednih vozila od 3,7 % (+0,5 postotnih bodova u poređenju s 2021.) u Evropi te rekordni udio prodaje ličnih vozila od 4,2 % (+0,7 postotnih bodova u poređenju s 2021.)...

Uprkos pandemijskim izazovima, nestašici elektronskih komponenti i logističkim problemima koji i dalje potresaju automobilsku industriju, Dacia je ostvarila uspjeh prodavši 573.800 vozila u 2022., što je rast od 6,8 % u poređenju s 2021. godina. Brend je jednako tako ostvario značajno postignuće prodavši 8-milionito vozilo u svijetu od 2004. Tržišta na kojima je Dacia prisutna zabilježila su pad od 5,5 % u odnosu na 2021. Sjajan rezultat potvrđuje relevantnost Dacijina pozicioniranja kao marke koja nudi najbolji omjer cijene i kvaliteta, a svemu tomu pridonosi i osvježena ponuda koja se pokazala popularnom među privatnim kupcima. Dacia je 2022. ostvarila rekordni tržišni udio u Evropi sa 7,6-postotnim udjelom prodaje vozila privatnim kupcima, čime je drugu godinu zaredom ojačala svoj položaj (u poređenju s udjelom od 6,2 %, ostvarenim u 2021.).

 

 

 


Osim što je zadržala vodeći položaj u Maroku, Dacia je napredovala i na evropskom tržištu, ostvarivši 15,4-postotni rast prodaje ličnih vozila na tržištu koje bilježi pad od 4 %. U Francuskoj, kao najvećem tržištu marke, Dacia je prvi put postala treća najprodavanija marka na tržištu ličnih vozila. U Njemačkoj, na čijem tržištu trenutno dominiraju vozila C-segmenta, Dacia je ostvarila 50-postotni rast prodaje privatnim kupcima, prestigla i neke ugledne marke te zauzela šesto mjesto na tržištu privatnih kupaca. Ostala tržišta takođe su uveliko pridonijela sjajnim rezultatima marke u 2022.: u Italiji je Dacia postala četvrti najprodavaniji brend privatnim kupcima, u Španiji je zauzela četvrto mjesto u prodaji privatnim kupcima.

Datum objave: 24/01/2023
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook