Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Dobar servis je zlata vrijedan

Jaguar postprodaja

Dobar servis je zlata vrijedan

Bez obzira na to koliko dobar automobil imate i koliko novca ste izdvojili za njega, vaše vozačko zadovoljstvo biće potpuno tek kada imate adekvatnu servisnu podršku za njega, a Jaguar je jedan od brendova koji u BiH može da se pohvali sa takvim odnosom...

Oduvijek je bilo izuzetno bitno kako servisirate automobil ili ko vam ga servisra, naročito ako se družite sa premium proizvođačima, odnosno ako ste vlasnik modela iz fabrike premium proizvođača. Ako ste vlasnik Jaguara u Bosni i Hercegovini, onda ne treba da brinete, jer Jaguar na domaćem tržištu ima svoju ovlaštenu prodajno-servisnu mrežu. Uspješan nastup nekog brenda nije zaokružen bez kvalitetnog i certifikovanog servisa. Svjesni toga iz Jaguara su još prije zvaničnog otvaranja prodajnog centra AC Betanija u Sarajevu preduzeli niz radnji kako bi na vrijeme osposobili osoblje i zajedno sa početkom prodaje obezbjedili siguran i ovlašten sevis za modele divlje mačke.

 

 

 


„AC Betanija je ovlašteni i certifikovani servisni centar za Jaguar vozila u Bosni i Hercegovini. Uspostavljen je zajedno sa otvaranjem prodajnog salona, tako da možemo reći da već sada uspiješno posluje pet godina.  Kapacitet servisa je pet servisnih mjesta sa tri certificirana tehničara nivoa 4, 3 i 2, koji su prošli internu edukaciju u Jaguarovoj servisnoj akademiji“ objasnio nam je Jasmin Dajdžić PR Jaguar servis i JLR servisni menadžer, AC Betanija.

 

 

Upravo je stručnost osoblja jedan od osnovnih razloga uspješnog poslovanja, a da bi se kvalitet, sigurnost i pouzdanost automobila održale na nivou fabričkih servisno osoblje koristi druge instrumente. „Bitno je naglasiti da svaku servisnu operaciju obavljamo sa isključivo originalnim rezervnim dijelovima koji se dobavljaju direktno od proizvođača. Također, u našem radu koristimo specijalne alate certifikovane od strane proizvođača. Zašto ovo izdvajamo? Jednostavno zato što u našem radu ne dozvoljavamo ni najmanja odstupanja od standarda koje je propisao proizvođač kako bi se zadržalo dugoročno perfektno stanje vozila i kako mu se ne bi narušila funkcionalnost i kvalitet. Svi dijelovi za redovno održavanje su odmah dostupni i nalaze se na našem centralnom skladištu. Čak i neke vanredne servisne radnje obavljamo vrlo brzo jer na skladištu imamo i većinu drugih dijelova. Tek ukoliko je u pitanju neka komplikovana radnja i dijelovi koji se rijetko kvare na isporuku dijela čekamo do 10 dana“, objasnio je Dajdžić.

 


Stoga i ne čudi što je baš Jaguar i Land Rover servis AC Betanija dobitnik prestižnog priznanja najboljeg prodajno-servisnog partnera u Adria regiji po mišljenju kupaca. No, postprodajna priča Jaguara u BiH se ne završava samo dobro osposobljenim servisom, već i proširenom ponudom za vlasnike starijih Jaguarovih modela te sve ljubitelje ovog britanskog brenda.

 


„Svima koji redovno održavaju svoja Jaguar vozila u ovlaštenoj mreži i po isteku garantnog roka pružamo dodatne pogodnosti i popuste na servisne radove i originalne rezervne dijelove. Osim servisnih usluga nudimo i širok asortiman dodatne opreme i brendiranih  lifestyle dodataka“, objasnio nam je Jasmin Dajdžić, PR Jaguar servis i JLR servisni menadžer, AC Betanija.

Datum objave: 20/12/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook