Naslovna > Vijesti > Drugačiji izgled i performanse

Prezentacija- Renault Koleos

Drugačiji izgled i performanse

Prilično popularni Koleos predstavljen prije tri godine doživio je prvi “facelift” čije su osnovne značajke blage promjene u vanjštini te poboljšanje agregata i do sada odličnog pogona koji je upotpunjen novim “pametnim sistemima”…

Svoje prvo SUV vozilo Renault je predstavio u tijelu Koleosa 2008. godine. Pretača tome bio je RX4, odnosno terenska verzija Sceninca sa kojim je francuski proizvođač tiho ušao u segment. Koleos je u tri godine dostojanstveno branio Renault boje i do sada je prodat u više od 125000 primjeraka. Njegovi tvorci su odlučili da je ove godine došlo vrijeme za osvježenje, pa su Koleos ph2 predstavili na ovogodišnjem Sajmu automobila u Frankfurtu. Isti je predstavljen automobilskim novinarima na regionalnoj prezentaciji u Aranđelovcu. 

 

U poređenju sa prethodnikom, prva stvar koju smo primjetili na Koleosu je savremeniji dizajn sa kojim je ovaj SUV dobio notu više robusnosti, ali i agresivnosti lijepo i sa stilom upakovanu u cjelokupan nastup vozila. Usisivači vazduha koji su bili na staroj verziji sa obje strane Renaultovog logoa, ustupili su mjesto elegantnoj, hromiranoj masci, a dinamičnost modela naglašena je novim, tanjim svjetlima. Bočni dio automobila dobija klasičan izraz robustnog stila vozila sa pogonom na sva četiri točka zahvaljujući povećanom klirensu, novom rješenju blatobrana i novim, modernim, sportskim točkovima. Zadržan je naglašeni stil zadnjeg kraja iz prethodne verzije i ukošeno zadnje staklo koje sugeriše kretanje ka napred dajući novom modelu potpuno originalan izgled, a novost je i nešto deblji stražnji spojler.

 

U unutrašnjem dijelu vozilo nije pretrpilo veće promjene, a osjetna je upotreba kvalitetnih materijala i vrlo dobra završna obrada koja doprinosi udobnosti u vožnji. Prefinjenost i eleganciju vozila takođe naglašavaju nove presvlake i ukrasni elementi, kao i redizajn armaturne ploče i njenih instrumenta kroz uvođenje modernog i elegantnog kućišta i zaslona brojača. Unutrašnjost vozila ostavlja dojam da svih pet putnika imaju lagodnu i udobnu vožnju, uključujući udaljenost do krova i prostor za koljena u prednjem dijelu kao i izvrsnu ravnotežu između prostora za laktove i prostora do krova za putnike koji sjede pozadi.Mnogo je pretinaca za odlaganje sitnica ali i velikih stvari i njihova ukupna zapremina je do 70 l.


Zanimljivo je da pristup velikom gepeku (450 dm3 VDA) olakšavaju zadnja podizna vrata s dvostrukim otvaranjem čiji donji dio izgleda kao čvrsta klupa kada je spušten. Djeljiva zadnja klupa 60/40 opremljena je sa “Easy-Estate” sistemom, što znači da može da se sklopi u jednom potezu kako bi se omogućio ravan pod i zapremina gepeka od 1, 380dm3 VDA. Panoramski krovni otvor dodano osvetljava kabinu i čini užitak u vožnji intenzivnijim. Novi Renault Koleos je dostupan sa obiljem opreme visoke klase jednostavne za korištenje, uključujući pokretanje i pristup vozilu “slobodne ruke”, elektronsku kočnicu za parkiranje, automatsko paljenje svjetala i brisača vjetrobranskog stakla kao i sistem za navigaciju Caminat TomTom sa komandnom ručicom. Model sa pogonom na sva četiri točka takođe je opremljen sistemom za pomoć pri kretanju na uzbrdici i sistemom za pomoć pri spuštanju nizbrdo.

 

 

TEHNIČKI PODACI:Dužina 4520 mm, širina 2120 mm, visina 1695 mm (1710 mm s krovnim nosačem), međuosovinski razmak 2690 mm, maksimalna dubina vode 450 mm, krug okretanja 11,3 metara, prtljažnik 450/1380 litara, visina utovara stražnjih vrata 750 mm, spremnik goriva 63 litara.

 


Koleos dolazi s benzinskim i dizelskim motorima, ali zbog zahtjeva našeg tržišta prodaje se samo s dizelskim motorima, tačnije jednim common rail 2.0 dCi dizelskim motorom koji dolazi u dvije snage – od 150 i 175 KS. Ovi motori se kombiniraju s prenosom snage 4x2 i 4x4 uz ručne mjenjače sa šest stepeni prijenosa. Poboljšanja vozila, motora i mjenjača rezultirala su značajnim smanjenjem emisije CO2 za verzije vozila Koleos opremljene dizelskim motorom. Verzija 4x2 opremljena motorom dCi 150 ima emisiju CO2 od samo 148 g/km što znači da više ne podliježe ekološkoj taksi koji se primjenjuje u Francuskoj. Emisija većeg motora dCi 175 je također smanjena na 166 g/km. Automatski mjenjač sa šest stepeni prenosa dolazi samo u kombinaicji sa slabijom verzijom 2.0 dCi (150 KS), prenosom 4x4 i bogatijim paketom opreme Privilege. Na raspolaganju su dva paketa opreme Dynamique i Privilege.

 

Datum objave: 14/11/2011
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook