Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Duži, širi i komforniji

Novitet – Suzuki SX4 II

Duži, širi i komforniji

Kako bi ispunio zahtjeve mnogobrojnih kupaca prve generacije Suzuki je novi SX4 produžio za 15 cm, te mu tako dao komforniji enterijer i 160 litara veći prtljažnik...

Druga generacija jednog od najuspješnijih malih crossovera današnjice, Suzukija SX4, predstavljena je na ovogodišnjem Sajmu automobila u Ženevi. Prvi utisak je da je dizajnerski originalan prethodnik zamijenjen sa manje izražajnim nasljednikom, koji u  nekim segmentima poput zadnjeg dijela, čak i previše podsjeća na konkurente.

 

Tu prvenstveno mislimo na Nissan Qashqaija, koji ima veoma sličnu „pozadinu“ novom Suzukiju SX4. Off-road karakter automobila naglašen je plastičnim štitnicima donjeg dijela karoserije. Crnilo osnovne plastike uspješno je razbijeno sa umecima svjetlijih tonova, koji sa distance podsjećaju na skuplji aluminijum od kojeg su napravljeni uzdužni krovni nosači. Duh modernizma naglašavaju i dnevna LED svjetla, koja su skladno integrisana u prednja glavna svjetla.

 

 

Da će SX4 zadržati veseli duh prethodnika garantuje i paleta od 10 dopadljivih boja karoserije, od kojih bi se neke svjetlijih tonova trebale posebno svidjeti ženskom dijelu kupaca. U odnosu na prethodnika, novi crossover je osjetno porastao u dužinu (15 cm) i širinu (10 cm), kako bi se anulirali dosadašnji najveći nedostaci - skromna ponuda prostora u kabini i mali prtljažnik. Visina je sa 1.575 mm ostala nepromijenjena. U potrazi za dodatnim prostorom povećan je i međuosovinski razmak za 10 cm, odnosno na 2.600 mm.

 

Koliko se u tome uspjelo najbolje potvrđuje podatak da novi SX4 ima 160 litara veći prtljažnik, čiji osnovni kapacitet sada iznosi 430 litara. Sa povećanjem dimenzija profitirali su i putnici u drugom redu, jer su dobili više prostora za koljena. Zbog opcionog 4x4 pogona, središnji tunel je ostao veoma izdignut, pa je SX4 još uvijek prikladniji za prevoz 4 osobe. Unutrašnjost je dizajnirana u najboljem maniru Suzukija - jednostavno, skladno i naoko lijepo. Japanci navode da su u odnosu na prethodnika ugradili bolje i na dodir ugodnije materijale.

 

U pogledu pogona izbor se svodi na dva 1.6-litarska agregata. Početni M16A benzinac razvija 120 KS i nudi 156 Nm pri 4.400 o/min, dok dizelaš pored istog nivoa snage donosi osjetno veći obrtni momenat od 300 Nm, koji je dostupan već od 1.750 o/min. Benzinski agregat dolazi u kombinaciji sa petostepenim, a dizelski sa šetostepenim manuelnim mjenjačem. Kao opcija je dostupan i sedmostepeni CVT automatik. Uz standardni prednji, u ponudi je i opcioni 4x4 pogon, koji osim „Winter“ i „Sport“ moda ima mogućnost automatskog prebacivanja obrtnog momenta na zadnju osovinu, sa „Lock“ funkcijom.

 

Početni modeli isporučivaće se sa 16-inčnim, dok se kao opcija nude i 17-inčni alu naplaci. Novi SX4 će se kao i prethodnik proizvoditi u Mađarskoj, u tvornici Magyar, a kupcima bi trebalo da bude dostupan tek od jeseni, po za sada nepoznatim cijenama. 

 

Datum objave: 15/07/2013
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook