Naslovna > Vijesti > Edukacija i druženje sa klijentima

Edukativna manifestacija „Auto Milovanović“

Edukacija i druženje sa klijentima

Preduzeće „Auto Milovanović“ organizovalo je edukativnu manifestaciju da bi svoje klijente upoznalo sa novinama u poslovanju i približilo im brendove koje zastupa...

Banjalučko preduzeće „Auto Milovanović“ d.o.o., koje se bavi veleprodajom i maloprodajom auto-dijelova na bh. tržištu i šire, organizovalo je početkom februara svojevrsnu edukativnu manifestaciju, u okviru koje su poslovnim partnerima i klijentima prezentovane nove robne marke i novosti u vezi sa asortimanom brendova Febi, Bilstein, Elf i Blue Print.

 

Podsjećamo da je preduzeće „Auto Milovanović“ osnovano 1999. godine i da danas u svom sastavu ima tri poslovne jedinice u Banjaluci, te po jednu u Doboju, Gradišci i Modriči. Kroz mrežu partnera ovo preduzeće je indirektno prisutno i u Sarajevu, Bihaću, Bijeljini, Brčkom, Kozarcu, Orašju, Palama, Prijedoru, Sanskom Mostu, Trebinju, Tuzli, Širokom Brijegu, Šamcu, Cazinu, Čitluku i Kiseljaku.

 


- Posebnost preduzeća „Auto Milovanović“ ogleda se u činjenici da nudimo oko 3.500 artikala, koji se proizvode i prodaju pod našim brendiranim imenima. Osim njih u asortimanu imamo i 42.000 artikala najpoznatijih evropskih robnih marki, kao što su: Elf, Febi, Mapco, Valeo, Sachs, Ferodo, Bilstein. Manifestacije poput ove omogućavaju nam da u opuštenoj atmosferi upoznamo klijente i auto-servisere sa novostima u poslovanju, odnosno da im približimo asortiman brendova koje zastupamo, ali i da sa njima podijelimo naše poslovne uspjehe - rekao je Dejan Milovanović, osnivač i vlasnik preduzeća „Auto Milovanović“.

U okviru edukativne manifestacije više od 350 klijenata ovog preduzeća imalo je između ostalog priliku da se upozna sa asortimanom potpuno novog brenda, koji će „Auto Milovanović“ od marta ponuditi bh. tržištu i šire. Riječ je o „Blue Printu“, brendu koji u svom asortimanu objedinjuje oko 28.000 pozicija, iz više od 160 grupa proizvoda, namijenjenih korejskim, japanskim i američkim vozilima. Osim domaćina brojnim gostima obratili su se i Marc Münster, direktor Febi službe „Technical Conulting“, odnosno Sven Adam i Ivan Jurčević, servisni savjetnici ove službe. Prigodna obraćanja su imali i Miroslav Ilijevski, menadžer prodaje „Total Srbija“, te Oliver Rajić, predstavnik preduzeća „Goodyear Balkan“. Osim edukativnog manifestacija je imala i humani karakter, jer je u okviru nje prikupljena novčana pomoć za djevojčicu Sofiju Čergić iz Banjaluke, koja je oboljela od leukemije i za čije liječenje je neophodno 130.000 eura.

Datum objave: 14/02/2013
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook