Sa tim automobilom je imao i udes, ali je njegova odluka bila da ga vrati u fabričko stanje pa je za “servis” u centrali McLarena platio čitavih 900.000 funti! Krajem februara ove godine druga dva automobila iz kolekcije biće poslana na Silverstone Auctions Race Retro Sale i mada se ne mogu porediti sa V12 hyperautomobilom poput Mclarena, kolekcionari će sigurno biti zainteresovani. One koji vole njemačku tehnologiju zanimaće Mercedes 500E sa V8 motorom i 320 KS. Ima samo 50.000 milja na satu, a Rowan kaže da ga je kupio novog i to namjerno bez kožnih sjedišta. Maksimalna brzina mu je i dalje ograničena na fabričkih 250 km/h.
Drugi automobil je Lancia Thema 8.32 sa Ferrarijevim 2.9 litarskim V8 motorom snage 215 KS, posuđenim iz modela Ferrari 328. Iako ne zvuči presnažno u poređenju sa Mercedesom, uz simfoniju koja dolazi iz 32 ventila ova Lancia može postići maksimalnu brzimu od 241 km/h . Prvi put je registrovana 1989. godine i ima unutrašnjost od velura, ali nije objavljen podatak o pređenoj kilomtraži. U svakom slučaju, dva interesantna automobila će vjerovatno naći svog novog vlasnika, a nadamo se da neće doživjeti sudbinu McLarena..